Overwatch 2 از زمان عرضه بیش از ۲۵۰۰۰۰ تقلب را ممنوع کرده است

بلیزارد می‌گوید در حال برداشتن «گام‌های بزرگ» برای جلوگیری از تقلب است و بیش از ۲۵۰۰۰۰ بازیکن را از زمان راه‌اندازی Overwatch 2 به عنوان بخشی از «سیاست تحمل صفر در قبال تقلب و تقلب» ممنوع کرده است.

در یک به روز رسانی دقیق این تیم با ارسال به وب‌سایت رسمی، نشان داد که برای مقابله با «رفتار مخرب و تقلب»، و همچنین چت‌های مخرب و مشکلات سوگواری «که تأثیر منفی بر بسیاری از بازی‌های ویدیویی چند نفره دارد» چه می‌کرده است.

پخش خبر: دموی فنی Nintendo Switch 2 و عناوین راه اندازی احتمالی مورد بحث قرار گرفت.در یوتیوب تماشا کنید

تیم شروع کرد: «ما گام‌های بزرگی برای کمک به دلسرد کردن و حذف رفتارهای مخرب و تقلب برداشته‌ایم و می‌خواستیم جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذاریم. «دفاع ماتریکس نام مجموعه تلاش‌های ما برای فرونشاندن تقلب، چت مخرب و مشکلات غم‌انگیز است که تأثیر منفی بر بسیاری از بازی‌های ویدیویی چند نفره از جمله Overwatch 2 دارد.

این تلاش‌ها محصول یک کارگروه اختصاصی از توسعه‌دهندگان، محققان و کارشناسان جامعه است که همگی برای بهبود سیستم‌های موجود ما تلاش می‌کنند و در عین حال راه‌های جدیدی برای مقابله با رفتارهای مخرب پیدا می‌کنند.»

این پست در ادامه توضیح می‌دهد که تیم ضد تقلب بر اساس «دو اصل اصلی» هدایت می‌شد: «منصفانه سرگرم‌کننده است» – «تجربه مثبت بازیکن» که در آن همه بازیکنان زمین بازی یکسانی دارند – و «اجتماعی ایمن و فراگیر». تجربه» که از رفتارهای مخرب و ناخواسته بازیکنان جلوگیری می کند و آنها را دلسرد می کند.

این به‌روزرسانی تأیید می‌کند: «بازی با متقلب‌ها هرگز سرگرم‌کننده نیست، و ما یک خط‌مشی عدم تحمل تقلب و تقلب در Overwatch 2 داریم. از زمان راه‌اندازی Overwatch 2، ما بیش از ۲۵۰۰۰۰ حساب کاربری را به دلیل تقلب شناسایی و مسدود کرده‌ایم».

“ما به طور مداوم در حال اصلاح سیستم های تشخیص و پیشگیری ضد تقلب خود هستیم تا بازی در برابر تقلب و ربات را تقویت کنیم. گزارش های شما به ما کمک می کند برنامه های تقلب جدید و همچنین بازیکنان تقلب را شناسایی کنیم، بنابراین لطفا به گزارش دادن ادامه دهید!”

این تیم همچنین برنامه‌هایی را برای بهبود چت متنی فاش کرد و می‌گوید صرف نظر از فیلتری که تصمیم به استفاده از آن دارید، “هرگز برای کسی قابل قبول نیست که چت مخرب را به سمت بازیکنان دیگر هدایت کند، مهم نیست از چه زبانی استفاده می‌شود.” در نتیجه، گزینه چت بدون فیلتر را به طور کامل حذف می کند زیرا “به زبان و عبارات مضری اجازه می دهد که جایی در جامعه ما ندارند”.

در این به‌روزرسانی آمده است: «فیلترهای ما دائماً به‌روزرسانی می‌شوند، اما فرهنگ فرهنگ آنلاین نیز همین‌طور است». “اگر کسی را مشاهده کردید که از زبان توهین آمیزی استفاده می کند که فیلتر نشده است، یا کسی که با استفاده از متن تغییریافته یا غلط املایی در اطراف فیلترهای ما کار می کند، لطفاً آنها را در بازی برای ارتباط مختل کننده گزارش دهید. برای همه سیستم عامل ها، می توانید گزینه گزارش را در شبکه اجتماعی پیدا کنید. اگر روی رایانه شخصی بازی می‌کنید، می‌توانید مستقیماً روی نام کاربری در چت متنی نیز کلیک راست کنید.”

ماه گذشته این را یاد گرفتیم چهره سرپوشی که اخیراً جامعه Overwatch را تحت تعقیب قرار داده است کسی نیست جز جان سینا.

درست است – جان سینا به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود برای جلب توجه ما برای به‌روزرسانی بعدی Overwatch 2، Invasion، با توسعه‌دهنده بلیزارد همکاری می‌کند تا جریان برخی از بزرگترین تولیدکنندگان محتوای جامعه را با هشدارهای شوم درباره Invasion جدید قطع کند. به روز رسانی.

بلیزارد اخیراً درباره تأثیری که «بمب‌افکن‌های بررسی» Overwatch 2 بر تیم داشته‌اند صحبت کرده استبا اذعان به اینکه “نارضایتی” ناشی از “لغو بخش بسیار بزرگتر PvE است که در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. […] که بلیزارد در نهایت نتوانست آن را ارائه دهد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/overwatch-2-has-banned-250000-cheaters-since-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *