Palworld با ۱۹ میلیون بازیکن، شاهد «بزرگ‌ترین راه‌اندازی Game Pass شخص ثالث تا کنون» است.

Palworld – می دانید، بازی بقای جهان باز با پوکمون قطعاً-نه-پوکمون که ممکن است اخیراً یک یا دو بار درباره آن شنیده باشید – کمتر از دو هفته پس از انتشار دسترسی زودهنگام خود، رسماً از ۱۹ میلیون بازیکن در Xbox Series X/S فراتر رفته است. رایانه شخصی، که مایکروسافت اکنون از آن به عنوان بزرگترین راه اندازی شخص ثالث در تاریخ Game Pass یاد می کند.

البته می‌دانیم که توسعه‌دهنده Pocketpair مدتی است که با Palworld به موفقیت رسیده است. راه اندازی دسترسی زودهنگام آن در ۱۹ ژانویه به عنوان هجوم اولیه بازیکنان، شروعی پر از دست انداز داشت سرورهای بازی را به زانو درآوردو فقط ۲۴ ساعت بعد Pocketpair فاش شد بازیکنان ۲ میلیونی قبلاً در حال غرق شدن در اطراف بودند جزایر پالاپاگوس

اندکی پس از آن، Palworld یکی از آنها شد تنها ۶ بازی تا به حال به ۱ میلیون بازیکن همزمان در استیم رسیده استو سپس ارقام فروش به روز شده اخباری را که داشت به ارمغان آورد تنها در سه روز بیش از ۵ میلیون نسخه جابجا شد. شش روز پس از راه اندازی، فروش Steam به ۸ میلیون رسیدو اکنون، ۱۲ روز بعد، Pocketpair اعلام کرده است که Palworld از ۱۹ میلیون بازیکن فراتر رفته است.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

با شکستن این رقم ۱۹ متری کمی بیشتر، Pocketpair می گوید Palworld اکنون دارد فروخته شد ۱۲ میلیون نسخه در استیم (ویکی پدیا لیستی بسیار خشن و آماده از پرفروش ترین بازی های رایانه شخصی آن را یک میلیون جلوتر از فروش اصلی The Sims در طول عمر و یک میلیون کمتر از Stardew Valley برای برخی زمینه های مبهم قرار می دهد، در حالی که ۷ میلیون اضافی بازیکنان از Xbox، احتمالاً PC Game Pass می‌آید.

هیچ نشانه ای از نحوه تجزیه شماره ایکس باکس بین فروشندگان و بازیکنان Game Pass وجود ندارد (یا کاملا متعهد یا فقط در حال عبور از آن)، اما ما می دانیم که طبق گفته مایکروسافت، Palworld از بزرگترین عرضه شخص ثالث در تاریخ Game Pass لذت برده است. دیدن اوج تقریبا ۳ میلیون بازیکن.

در همان پست وبلاگمایکروسافت خاطرنشان می کند که با Pocketpair کار می کند تا سرورهای اختصاصی را فعال کند (که در حال حاضر فقط در نسخه Steam در دسترس هستند)، منابع مهندسی برای کمک به GPU و بهینه سازی حافظه در ایکس باکس، و سرعت بخشیدن به این فرآیند تا به روز رسانی های Palworld به ایکس باکس وارد شوند. دست بازیکنان سریعتر همانطور که برای Pocketpair، استودیو اخیراً یک نقشه راه ارائه کرده است نوید اصلاحات حیاتی در کوتاه مدت و امثال دوستان جدید، باس‌های جدید، جزیره‌های جدید، PvP و Raid Bosses آخر بازی را می‌دهد.

همانطور که برای کل “اما آیا خوب است؟” سوال، کریس تاپسل از Eurogamer آنقدر مشتاق نبود. او نوشت: “شما احساس نخواهید کرد که دارید چیزی را بازی می کنید که با فکر، یا مهارت یا بهترین نیت یک تیم ساخته شده است.” “شما احساس تحسین یا تعجب نخواهید کرد. هیچ حس واقعی موفقیت را احساس نخواهید کرد. احساس نمی کنید که هیچ هنرمندی در آن نقش داشته است، یا ممکن است چیزی معنادار به ذهنتان خطور کند. در عوض احساس خواهید کرد که هستید. بازی کردن محصولی که برای فروش طراحی شده است، نه برای پخش. شما مانند یک علامت خواهید بود. و حق با شماست.”


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-surpasses-19m-players-sees-biggest-third-party-game-pass-launch-ever?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *