Pixel 7a با قیمت ۳۷۴ دلار بی‌معنا است

Best Buy معاملات اولیه جمعه سیاه خود را آغاز کرده است، زیرا چرا که نه، با پس انداز منحصراً برای اعضای Best Buy Plus و Total Tech در دسترس است. این بدان معناست که اگر برای آن مزایا پرداخت نمی کنید، این معاملات شیرین را دریافت نمی کنید. متاسف.

در حالی که هزاران مورد برای صرفه جویی در تلویزیون ها، لوازم خانگی و هر چیزی که زیر نور خورشید است، وجود دارد، بزرگی که می بینیم این است پیکسل ۷a فقط ۳۷۴ دلار این ۱۲۵ دلار از قیمت معمول ۴۹۹ دلار است که واقعا خوب است. اگر به کمی متقاعد کردن نیاز دارید که چرا یک Pixel 7a با قیمت ۳۷۴ دلار معامله خوبی است، بررسی ما را بخوانید، اما نکته اصلی این است که Pixel 7a دارای نرم افزار، سخت افزار و سیستم دوربین عالی است. همه اینها برای کمتر از ۴۰۰ دلار فوق العاده است.

اگر در مورد عضویت Best Buy Plus کنجکاو هستید، در واقع خیلی بد نیست اگر کمی برای فناوری خرید کنید. سالیانه ۵۰ دلار است که برای شما ارسال ۲ روزه اقلام، پنجره های بازگشت و تعویض طولانی مدت، دسترسی انحصاری به فروش (مانند این) و موارد دیگر را برای شما فراهم می کند. حتی اگر عضویت و این گوشی را بخرید، باز هم ۷۵ دلار پس انداز می کنید.

برای خرید لینک زیر را دنبال کنید.

بهترین لینک خرید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/27/pixel-7a-for-374-is-a-really-good-deal-for-best-buy-plus-members-125-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *