Pixel 8 Pro گوگل با تخفیف ۲۵۰ دلاری یک میان وعده است

Pixel 8 Pro هنوز یک سال کامل از عمر خود نگذشته است، اما این موضوع باعث نشده که گوگل از تخفیف های بی پایان برای آن جلوگیری کند. در بیشتر ماه ژوئن، گوشی برتر گوگل را می توانید با تخفیف ۲۵۰ دلاری خریداری کنید. مطمئناً این آخرین مورد از این نوع معاملات قبل از عرضه Pixel 9 در اواخر امسال نخواهد بود، بلکه جدیدترین معامله است.

با ۲۵۰ دلار تخفیف، این بهترین معامله فعلی پیکسل ۸ پرو، گوشی را به قیمت اولیه ۷۴۹ دلار کاهش می دهد. این قیمت به شما ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و هر یک از رنگ‌های Pixel 8 Pro، از جمله سایه جدید Mint را می‌دهد. هنوز خلیج، ابسیدین، و چینی نیز وجود دارد، اما بیا، چه کسی برای نعناع نمی رود؟

به بیش از ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟ Google و شرکای خرده‌فروشی آن شما را در آنجا تحت پوشش قرار می‌دهند. مدل های ۲۵۶ گیگابایتی از ۱۰۵۹ دلار به ۸۰۹ دلار کاهش یافته اند، به علاوه مدل های ۵۱۲ گیگابایتی از ۱۱۷۹ دلار به ۹۲۹ دلار کاهش یافته اند. اگر می‌خواهید پیکسل ۸ پرو را بگیرید و سال‌ها و سال‌ها با به‌روزرسانی‌های آن در کنارتان غوطه‌ور شوید، توصیه می‌کنم به فضای ذخیره‌سازی بیشتری بروید – این قیمت‌ها خیلی خوب هستند.

باز هم، گوگل این معاملات را همیشه اجرا می کند، بنابراین در اینجا فشاری را احساس نکنید. گفته می‌شود، اگر به دنبال گوشی جدیدی بودید که عالی باشد، این زمان بدی نیست. اینجاست بررسی پیکسل ۸ پرو ما در صورت نیاز به یک تجدید کننده

لینک های پیکسل ۸ پرو: آمازون | بهترین خرید | گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/14/pixel-8-pro-at-250-off-deal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *