Pixel 9 Pro و Pixel Watch 3 گوگل یک تاریخ رسمی زودهنگام دریافت می کنند

گوگل در سال جاری کارها را کمی متفاوت برای دستگاه های Pixel آینده خود انجام می دهد. به جای اینکه ما را مجبور کند تا اکتبر منتظر بمانیم تا همه چیزهای جدید در سخت افزار پیکسل را بفهمیم، گوگل در عوض میزبان رویدادی در ماه آگوست است. Pixel 9 Pro و Pixel Watch 3 ممکن است زودتر از حد انتظار عرضه شوند.

در دعوتنامه‌ای که امروز صبح برای ما ارسال شد، گوگل می‌گوید که در ۱۳ آگوست بهترین‌های هوش مصنوعی گوگل، نرم‌افزار اندروید و مجموعه دستگاه‌های پیکسل را به نمایش خواهند گذاشت. این یک رویداد حضوری توسط Google است که در Mountain View برگزار می‌شود.

در حالی که هیچ اشاره ای به “Pixel 9” یا جدید در دستگاه‌های پیکسل، میزبانی یک رویداد بزرگ Made by Google و نمایش محصولات جدید از سوی Google بسیار بد است. اگر این فقط برای انتشار اندروید ۱۵ بود، یک رویداد حضوری غیرعادی بود. با این اوصاف، به نظر می‌رسد این زمان‌بندی عالی برای حذف اندروید ۱۵ باشد – این رویداد باید بزرگ باشد.

این رویداد در ساعت ۱۰ صبح اقیانوس آرام در ۱۳ آگوست در یک سخنرانی کلیدی آغاز می شود که حدس می زنم همه شما بتوانید آن را تماشا کنید. اگر نه، ما آنجا خواهیم بود تا اتفاقات را به اشتراک بگذاریم.

در رویداد Made by Google 2024 چه انتظاری می رود؟ همه گزارش‌ها نشان می‌دهند که پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، و پیکسل ۹ پرو XL (اینجاهمراه با پیکسل واچ ۳ در دو سایز. شایعات اولیه در مورد Pixel Fold جدید وجود داشت، اما این شایعات در هفته های اخیر محو شده اند.

ما هر چه بیشتر داشته باشیم به روز می کنیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/25/google-pixel-9-event-date-release/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *