Pixel 9 Pro XL با تمام رم مشاهده شد

برای شروع هفته جدید، یک جفت بنچمارک مشاهده شده است که جزئیات منتخب و در عین حال کلیدی را در مورد سری آینده پیکسل ۹ گوگل نشان می دهد. ما معیارهایی برای Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL داریم که مشخصات RAM، سرعت ساعت پردازنده و GPU را به اشتراک می‌گذارند. آنها همچنین فقط یک مرجع برای نام ها به ما می دهند، با فرض اینکه این نام ها قانونی هستند.

بزرگترین اطلاعات احتمالاً طرح نامگذاری در اینجا است. مجدداً، اگر فرض کنیم این بنچمارک ها واقعی هستند، به نظر می رسد که گوگل واقعاً در سال ۲۰۲۴ یک خط تولید ۳ گوشی برای پیکسل ۹ خواهد داشت. معیارهایی برای Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL وجود دارد که از آنجا خارج می شود. امکان وجود یک پیکسل ۹ پرو معمولی را باز کنید. وجود این ۹ Pro XL مدرکی است که ما در حال خروج از آن هستیم، اما اگر یک مدل غیر XL وجود نداشته باشد، چرا دیگر گوگل «XL» را به آن اضافه می‌کند؟ بنابراین با حذف این اطلاعات، باید پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و ​​پیکسل ۹ پرو XL را ببینیم.

در مورد بنچمارک ها، آنها تا ۱۶ گیگابایت رم برای Pixel 9 Pro XL و فقط ۸GB RAM برای Pixel 9 نشان می دهند. ما نمی دانیم که Pixel 9 Pro چقدر می تواند داشته باشد، اما برای XL یا Max غیرعادی نیست. نوع دستگاهی برای حمل بیش از یک مدل پرو کوچکتر.

بنچمارک ها همچنین یک چیپست ۸ هسته ای با سرعت ۳٫۱ گیگاهرتز، شامل GPU Mali G715 و نام های رمز جدیدی را که ما برای هر یک از این تلفن ها ردیابی کرده ایم، نشان می دهد. Pixel 9 به عنوان “tokay” شناخته می شود، در حالی که Pixel 9 Pro XL “komodo” نامیده می شود. اینها اسامی هستند ما حداقل از ماه آوریل در مورد آن می دانستیم.

از این روگرفت اطلاعات چه چیزی باید بسازید؟ خوب، هیچ یک از اطلاعات آنقدر جدید یا مهم نیست، فقط یادداشت های اضافی است که می توانیم برای جمع آوری این داستان کامل پیکسل ۹ یادداشت کنیم. دانستن که آنها اینگونه به نظر می رسندما همه را در نظر می گیریم

// اسمارت پریکس


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/17/supposed-pixel-9-pro-xl-benchmark-shares-ram-processor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *