Pocketpair، توسعه دهنده Palworld، یک بار دیگر عذرخواهی کرد زیرا سرورهای co-op با ۳ میلیون فروش بالاتر بازی از بین رفتند.

نه، فقط شما نیستید – سرورهای تعاونی Palworld دوباره از کار افتادند.

دیروز، توسعه دهنده Pocketpair در رسانه های اجتماعی توضیح داد که از آنجایی که Palworld از ۷۰۰۰۰۰ بازیکن همزمان فراتر رفت، مجبور شد “یک جلسه اضطراری” با Epic Games برگزار کند تا “به روز رسانی به خدمات آنلاین Epic اضافه شود”و در آخرین ساعت، تیم می‌گوید که سرورها “در حال حاضر به دلیل بار غیرعادی بالا در سراسر جهان دچار قطعی می‌شوند”.


نکات دسترسی اولیه PALWORLD – گرفتن پاداش، هک بیش از حد و موارد دیگر!

Pocketpair امروز صبح گفت: «اخطار قطع سرور: از آنجایی که تعداد بازیکنان همزمان در تمام پلتفرم‌ها از ۱٫۳ میلیون نفر فراتر رفته است، سرویس آنلاین Epic در حال حاضر به دلیل بار غیرمعمول در سراسر جهان با قطعی مواجه شده است.

“Singleplayer تحت تاثیر این قطعی سرور قرار نگرفته است. این باعث ایجاد مشکلات اتصال با Co-op و سرورها می شود.

ما برای این ناراحتی متاسفیم و در تلاش هستیم تا عملیات پایدار را در اسرع وقت بازیابی کنیم.

نیم ساعت پیش، تیم Pocketpair تاپیک را به‌روزرسانی کرد تا اذعان کند که این مشکلات همچنان ادامه دارد، اما “به سختی کار می‌کردند تا خرابی سرور و سایر مشکلات جدی که برای برخی از بازیکنان رخ می‌دهد را حل کند”.

اگرچه تیم به دلیل مشکل عذرخواهی کرد، اما نتوانست یک بازه زمانی تخمینی برای زمان حل مشکل ارائه دهد.

این قطعی زمانی رخ می دهد که بازی تنها در ۴۰ ساعت از زمان انتشار عنوان دسترسی اولیه به سه میلیون نسخه فروخته است.

ICYMI، Pocketpair اخیراً به بازیکنان توصیه کرده است که از آیتم درون بازی “Memory Reset Drug” استفاده نکنند زیرا ممکن است ایجاد یک باگی که “بازیابی غیرممکن” است.

در حال حاضر، بازیکنانی که از «داروی بازنشانی حافظه» استفاده می‌کنند ممکن است شاهد کاهش دائمی قدرت ضبط خود باشند، و در حالی که تیم توسعه می‌گوید در حال بررسی این مشکل است، به بازیکنان پیشنهاد می‌کند «لطفا تا زمانی که بررسی/تصحیح کامل نشده است از استفاده از آن خودداری کنند. “. .

به عنوان بازی چند نفره جمع آوری هیولا همچنان به آمار فروش خیره کننده خود ادامه می دهد و برخی از طرفداران پوکمون که کمتر مشتاق هستند، بارها و بارها رکوردهای بازیکنان همزمان خود را بشکند. در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که فکر می کنند Palworld چقدر شبیه به پوکمون است.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-developer-pocketpair-apologises-once-again-as-co-op-servers-go-down-as-game-sales-top-3m-sales?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *