Prime Video آمازون تبلیغات را نشان می دهد مگر اینکه ماهیانه ۳ دلار بیشتر بپردازید

آمازون اعلام کرده است که کاربران Prime Video به زودی تبلیغات را در نمایش ها و فیلم ها مشاهده خواهند کرد، مگر اینکه ماهیانه ۳ دلار اضافی در کنار اشتراک پرایم معمولی خود بپردازند. اعلام کرد. "از اوایل سال ۲۰۲۴، نمایش‌ها و فیلم‌های Prime Video شامل تبلیغات محدودی خواهند بود." این شرکت نوشت و اشاره کرد که قیمت گذاری برای ردیف بدون آگهی برای کشورهای دیگر اعلام خواهد شد "در تاریخ بعدی"

این خبر نشان دهنده تغییر قابل توجهی در Prime Video است که قبلاً تبلیغاتی در کنار محتوای فیلم و تلویزیون به عنوان بخشی از اشتراک پرایم آمازون ارائه نمی کرد. این سرویس پخش در حال حاضر به صورت رایگان با Prime یا ۹ دلار در ماه در صورت خرید جداگانه ارائه می شود و محتوای شخص ثالث (فیلم ها، سریال های تلویزیونی و غیره) و محتوای اصلی آمازون تولید شده توسط Amazon Studios را ارائه می دهد. که شامل سریال هایی مانند پسر ها و ارگهمراه با فیلم از جمله هوا، منچستر کنار دریا و بیمار بزرگ.

با این حال، تعداد تبلیغاتی که باید تماشا کنید، ذکر نشده است تنوع حاکی از "تبلیغات محدود" می تواند به معنای اطراف باشد چهار دقیقه در ساعت. "هدف ما این است که تبلیغات کمتری نسبت به تلویزیون خطی و سایر ارائه دهندگان تلویزیون جریان داشته باشیم." شرکت گفت. "تبلیغات در محتوای Prime Video در اوایل سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و کانادا و پس از آن فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و استرالیا در اواخر سال معرفی خواهند شد. هیچ اقدامی برای اعضای Prime لازم نیست. ما در سال ۲۰۲۴ تغییراتی در قیمت فعلی عضویت Prime ایجاد نمی کنیم."

این خبر در پی می آید گزارش اوایل تابستان امسال، آمازون در حال برنامه‌ریزی نوعی لایه Prime Video با پشتیبانی از تبلیغات بود. اکنون، به نظر می رسد که این فقط اشتراک معمولی است، با سطح جدید به طور موثر یک افزونه.

آمازون این تصمیم را توجیه کرد و گفت که به آن اجازه خواهد داد "به سرمایه گذاری در محتوای قانع کننده ادامه دهید و این سرمایه گذاری را در مدت زمان طولانی افزایش دهید." همچنین به استناد کرد "مجموعه وسیعی از فیلم‌ها و سریال‌ها، از جمله Amazon Originals و ورزش‌های زنده، به همراه سریال‌های تحسین‌شده منتقدان مانند خانم مایزل شگفت انگیز". این شرکت اخیراً میلیون ها دلار برای به دست آوردن حقوق NFL هزینه کرده است فوتبال پنجشنبه شب و در سال ۲۰۲۱ استودیوی MGM را به مبلغ ۸٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد.

آمازون قبلاً با تبلیغات سر و صدا کرده است، زیرا در حال حاضر آنها را در کنار پخش زنده ورزشی در Prime نشان می دهد. آمازون نیز ارائه می دهد سایت پشتیبانی از تبلیغات FreeVee با بیش از ۱۰۰ سری اصلی Prime Video، موجود در Fire TV، در دستگاه‌های دیگر و به‌عنوان یک برنامه.

بدون آگهی Prime Video مطمئناً ۱۳۹ دلار در سال (۱۵ دلار در ماه) عضویت Prime آمازون را قانع کننده کرد. با توجه به اینکه اکنون این امر کاهش یافته است و آمازون نیز هزینه های جدیدی را برای تحویل در همان روز اعمال می کند، جالب است که ببینیم آیا تأثیری بر تعداد مشترکین دارد یا خیر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-prime-video-will-show-ads-unless-you-pay-3-more-per-month-111709384.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazons-prime-video-will-show-ads-unless-you-pay-3-more-per-month-111709384.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *