RCS فعال است، اکنون در iOS 18 کار می کند

دارندگان اندروید با دوستان آیفون که نسخه بتای iOS 18 را اجرا می کنند، باید این خبر را بشنوید: RCS فعال شده است و به نظر می رسد کار بین دستگاه های iOS و Android. ما امروز صبح کمی با آن آزمایش کرده‌ایم، و در حالی که به نظر می‌رسد هنوز بهبودهایی وجود دارد، تجربه کلی پیام‌رسانی بین پلتفرم‌ها بهتر به نظر می‌رسد.

نکات برجسته این پیاده سازی اشتراک گذاری رسانه با وضوح بالا، پیوست فایل، ارسال و دریافت یادداشت های صوتی و همچنین پشتیبانی بهتر از GIF به نظر می رسد. یکی از مواردی که ما شاهد بهبود آن نیستیم، واکنش‌های پیام است که همچنان پیام جداگانه‌ای مانند “تصویر را دوست داشتم” یا “ههه یک تصویر” را نشان می‌دهد.

در تنظیمات برنامه Messages در iOS 18، باید مطمئن شوید که RCS فعال است، اما حتی پس از انجام این کار، می‌توانید انتظار داشته باشید که در ابتدا چیزها کمی نامرتب باشند. به عنوان مثال، واکنش‌ها به یادداشت‌های صوتی شکسته به نظر می‌رسند، به‌علاوه خود کلیپ‌های صوتی در چت تعبیه نشده‌اند و در عوض به‌عنوان پیوست فایل در iOS ظاهر می‌شوند. مطمئناً کارهایی وجود دارد که باید انجام شود.

اگر شما و یکی از کاربران آیفون می‌خواهید به آزمایش و بازی با RCS برسید، یک چت راه‌اندازی کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/26/good-day-rcs-enabled-now-working-on-ios-18/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *