Rivian برای افزودن Google Cast، Native YouTube App

صاحبان Rivian R1T یا R1S معمولاً یک شکایت دارند که در مورد آن بسیار پر سر و صدا هستند و دائماً برای هر کسی که گوش می دهد فریاد می زنند. آنها Apple Carplay یا Android Auto را می‌خواهند زیرا از سیستم اطلاعات سرگرمی Rivian (که در واقع بر روی سیستم عامل Android Automotive ساخته شده است) راضی نیستند. امروز گوگل و ریویان اعلامیه بزرگی را با هم اعلام کردند، اما متأسفانه این برای تجربه پلاگین Android Auto نیست. در عوض، گوگل گوگل کست و یوتیوب را به دو وسیله نقلیه ریویان می آورد.

از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که «به‌زودی» ارائه می‌شود، دارندگان وسایل نقلیه Rivian می‌توانند رسانه‌ها را از آیفون یا دستگاه اندرویدی به صفحه لمسی اصلی ۱۵ اینچی شاسی‌بلند یا کامیون R1 خود ارسال کنند. این بدان معناست که تقریباً هر برنامه‌ای با کنترل‌های Cast می‌تواند برای مصرف رسانه ای به یک Rivian ارسال شود، از آنجایی که اکثر برنامه های پخش رسانه ای هستند، به نظر می رسد که این یک مقدمه بسیار بزرگ است پخش، مکث یا رد شدن از کنترل ها را درست روی صفحه لمسی.

Rivian برای افزودن Google Cast، Native YouTube App

برای یوتیوب، گوگل یک برنامه بومی را به Rivian می دهد که فقط به YouTube اختصاص داده شده است. از طریق این برنامه بومی، شما قادر خواهید بود محتوای مورد علاقه خود را مرور، جستجو و پخش کنید.

باز هم، این یک اعلامیه برای Android Auto یا Carplay نیست، اما چند ویژگی بزرگ برای دارندگان Rivian است. زمانی که تاریخی به دست آوردیم که “به زودی” نیست، سعی می کنیم به شما اطلاع دهیم.

// گوگل | ریویان


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/15/rivian-google-cast-youtube-app-android-auto/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *