Rolling Tool Box Ryobi’s VS Rollout’s Milwaukee: How Her Compares

Rolling Tool Box Ryobi’s VS Rollout’s Milwaukee: How Her Compares

جعبه ابزار Ryobi Link Rolling Tool Box ارزان‌تر از Milwaukee است و تنها ۹۲٫۳۶ دلار در مقایسه با Milwaukee Packout Rolling Modular Tool Box با قیمت ۱۳۹ دلار است. این تفاوت قیمت به مجموعه وسیعی از لوازم جانبی و افزونه‌هایی که می‌توانید با هر سیستم دریافت کنید نیز گسترش می‌یابد. به عنوان مثال جعبه ابزار Ryobi Link 3-Drawer به طور معمول در The Home Depot 139.99 دلار قیمت دارد اما می توان آن را تا ۹۹ دلار فروخت. آن را با جعبه ابزار ۳ کشو بسته Milwaukee Packout با قیمت ۱۷۹ دلار در The Home Depot، و این تفاوت قیمت به سرعت بسته به تعداد قطعاتی که می‌گیرید افزایش می‌یابد.

با این حال، دو تفاوت عملکردی اصلی بین این دو محصول وجود دارد. اول اینکه، میلواکی تمایل دارد حداکثر ظرفیت وزنی کمی بالاتر داشته باشد. از نظر عرضه پایه، بسته میلواکی می تواند ۵۰ پوند بیشتر حمل کند. در مورد جعبه ابزار ۳ کشوی فوق، میلواکی دوباره برنده می شود و می تواند ۱۰ پوند بیشتر حمل کند.

قطعات Milwaukee Packout نیز با گوشه های فلزی تقویت شده اند، چیزی که Ryobi Link فاقد آن است، اگرچه هر دو برند از مواد بادوام و مقاوم در برابر ضربه استفاده می کنند. هر دو برند همچنین از میله‌های قفل فلزی استفاده می‌کنند که اگر به درستی محکم شوند – همراه با مواد IP65 – باید از ابزار شما در برابر باران و گرد و غبار در محل کار محافظت کنند.

از نظر نظرات کاربران، Ryobi Link Rolling Tool Box در رتبه ۴٫۷ از پنج ستاره با کمی بیش از ۱۰۰۰ نظر کاربر قرار دارد، در حالی که Milwaukee Packout با بیش از ۸۵۰۰ بررسی کلی، ۴٫۸ از پنج ستاره را دارد. این نشان دهنده رضایت از هر دو گزینه است اما نشان دهنده استفاده بیشتر از سیستم Packout است.


منبع: https://www.slashgear.com/1484400/ryobi-rolling-tool-box-vs-milwaukee-rollout-how-each-compares/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *