Satechi پایه کیف پول جدید سازگار با MagSafe را برای آیفون ۱۵ معرفی کرد

ساته چی امروز از راه اندازی الف پایه کیف پول مغناطیسی جدید که به عنوان یک لوازم جانبی برای استفاده با جدید طراحی شده است آیفون ۱۵ مدل هایی که این جمعه منتشر می شوند.


پایه کیف پول مغناطیسی به پشت هر کسی وصل می شود MagSafe آیفونو Satechi می گوید که برای داشتن یک “ضمیمه قوی و قابل اعتماد” برای جلوگیری از جدا شدن کیف پول از آیفون ساخته شده است. حداکثر چهار کارت اعتباری، کارت نقدی یا کارت شناسایی را می توان در کیف پول ذخیره کرد و یک برش برای نشان دادن سریع شناسه وجود دارد.

گذر NFC از جیب جلو در دسترس است و عملکرد Tap to Pay را بدون نیاز به برداشتن کارت از کیف پول فعال می کند.

این لوازم جانبی علاوه بر اینکه به عنوان کیف پول کار می کند، می تواند باز شود و به عنوان یک پایه ایمن برای نگه داشتن آیفون استفاده شود. زمان رویارویی تماس، تماشای فیلم، بازی با کنترلر بلوتوث و غیره. هنگامی که به عنوان لوازم جانبی پایه استفاده می شود، می تواند در جهت افقی یا عمودی به آیفون متصل شود.

پایه کیف پول مغناطیسی ساخته شده از جایگزین چرمی، در هفت رنگ قابل خریداری است. مشکی، قهوه ای، آبی سرمه ای و نارنجی هستند از وب سایت ساتی چی موجود استو اپل در حال فروش پایه کیف پول است در مشکی و همچنین سه رنگ منحصر به فرد، از جمله سبز جنگلی، بنفش و آبی.

پایه کیف پول مغناطیسی جدید ساتیچی از امروز در دسترس است و قیمت آن ۴۰ دلار است.

برچسب ها: ساتچی


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/19/satechi-magsafe-wallet-stand/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *