Sea of ​​Stars به ​​دنبال ادعاهای کلاهبرداری در امور خیریه، کامیو یوتیوبر را حذف می کند

استودیوی Sabotage، توسعه‌دهنده بازی RPG مستقل Sea of ​​Stars، ظاهر یوتیوب‌ساز Jirard “The Completionist” Khalil را به عنوان یک نقش کوتاه در بازی حذف کرده است. این اقدام به دنبال تحقیقات در حال انجام بر روی «بنیاد دست باز»، یک نهاد جمع آوری کمک های مالی ایجاد شده توسط خانواده خلیل صورت می گیرد.

Sabotage و خلیل رابطه کاری نزدیکی داشتند و خلیل مرتباً به استودیو یک مکان در IndieLand می داد، یک جریان خیریه سالانه برای حمایت از The Open Hand Foundation، و حمایت از دریای ستارگان در کیک استارتر Sabotage محتوای خاصی را برای استفاده در IndieLand ایجاد کرد و در نهایت خلیل را به عنوان NPC به نام Girard the Constructionist در نسخه منتشر شده Sea of ​​Stars اضافه کرد.

اما اکنون ادعاهایی وجود دارد که خلیل مرتکب کلاهبرداری در امور خیریه از طریق بنیاد دست باز و از طریق یوتیوبرها شده است. مطهر «بعضی البازیگران» انس و کارل جابست. پس از بررسی های بیشتر و پاسخ های خلیل، انس و جابست، Sabotage اکنون جایگزین Girard the Constructionist در پچ جدید Sea of ​​Stars شده است.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

تیری بولانگر، یکی از بنیانگذاران و کارگردان بازی Sabotage در این باره نوشت: «ما پس از نظارت دقیق وقایع در چند هفته گذشته به این تصمیم رسیدیم. سرور Discord استودیو در ۱۵ دسامبر بولانگر ادامه داد: «در حالی که جای ما قضاوت نیست، اما حفظ فضای مثبت و خوش بینانه که روح نیات ما را منعکس می کند، چه خلاق و چه غیر خلاق، در اولویت قرار دارد.»


Sea of ​​Stars به ​​دنبال ادعاهای کلاهبرداری در امور خیریه، کامیو یوتیوبر را حذف می کند
بیانیه کامل بولانجر | اعتبار تصویر: استودیو خرابکاری

Sabotage جایگزین شخصیت NPC خلیل با شخصیتی به نام باب شده است که گمان می رود اشاره ای به باب سازنده باشد.

خلیل اتهامات جعل، اختلاس و کلاهبرداری در امور خیریه را رد کرد پاسخ تصویری در ۹ دسامبر آپلود شد، که در آن او همچنین فاش کرد که “دیگر بخشی از بنیاد دست باز برای آینده قابل پیش بینی نیست” و از سمت خود به عنوان عضو هیئت مدیره کنار رفته است. خلیل افزود، اگر IndieLand ادامه دهد، “هیچ جزء خیریه ای نخواهد داشت.”


منبع: https://www.eurogamer.net/sea-of-stars-removes-youtuber-cameo-following-charity-fraud-allegations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *