Sonos برنامه‌های خود را برای ورود به دسته‌بندی عمده محصولات جدید، هدفون‌های احتمالی اعلام کرد

سونوس امروز برنامه های اعلام شده تا در سال ۲۰۲۴ به یک دسته محصول جدید “چند میلیارد دلاری” گسترش یابد، که به طور گسترده تصور می شود هدفون باشد. پاتریک اسپنس، مدیرعامل Sonos از ارائه جزئیات دقیق در مورد برنامه‌های این شرکت خودداری کرد، اما او گفت که محصول جدید «مکمل» دستگاه‌های کنونی Sonos خواهد بود و «مشتریان را خوشحال می‌کند و درآمد فوری ایجاد می‌کند».

Sonos برنامه‌های خود را برای ورود به دسته‌بندی عمده محصولات جدید، هدفون‌های احتمالی اعلام کرد
اسپنس گفت که Sonos معتقد است در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از محصولات جدید تولید خواهد کرد و محصول جدید “بخش بزرگی” از این درآمد را در نیمه دوم سال به خود اختصاص خواهد داد.

سال‌هاست که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Sonos قصد دارد با هدفون‌های بی‌سیم وارد بازار هدفون شود که می‌تواند از نظر طراحی شبیه به هدفون‌های روی گوشی مانند AirPods Max. Sonos هرگز کار خود را بر روی هدفون تایید نکرده است، اما یک یادداشت داخلی فاش شده است که توسط آن به دست آمده است بلومبرگ اوایل امروز تایید کرد که این شرکت واقعاً یک بخش هدفون دارد.

همین الان Sonos توسعه می یابد بلندگوهای بی‌سیم، نوارهای صوتی و سایر دستگاه‌های سینمای خانگی، بنابراین هدفون‌ها قدم منطقی بعدی برای این شرکت به نظر می‌رسند. از آنجایی که Sonos دستگاه‌های رده بالاتری تولید می‌کند، اولین هدفون‌ها می‌توانند برای رقابت با هدفون‌های روی گوشی شرکت‌هایی مانند Bose، Sony، Sennheiser، Shure و Bowers & Wilkins طراحی شوند، اما Sonos می‌تواند بازار AirPods را نیز هدف قرار دهد.

بلومبرگ در سال ۲۰۱۹ گفت که Sonos قیمت ۳۰۰ دلاری را هدف قرار داده و بر ویژگی هایی مانند کیفیت صدا و قابلیت همکاری چند سرویس تمرکز کرده است، اما چندین سال است که جزئیات جدید ظاهر شده است.

اسپیکرهای Sonos در حال حاضر با اسپیکرهای اپل رقابت می‌کنند، بنابراین مجموعه‌ای از هدفون‌هایی که به عنوان جایگزینی برای AirPods Max و Beats عمل می‌کنند جای تعجب ندارند. در حال حاضر، اطلاعات کمی در مورد برنامه‌های Sonos برای هدفون‌ها وجود دارد و تاریخ عرضه مشخصی نیز وجود ندارد.

برچسب ها: سونوس


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/16/sonos-new-product-category/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *