Spotify Wrapped برای فاش کردن آمار استریم ۲۰۲۳ شما بازمی گردد

با نزدیک شدن به دسامبر هر سالSpotify همه هنرمندان، ژانرها، آهنگ ها و پادکست هایی را که در ۱۲ ماه گذشته بیشتر به آنها گوش داده اید را نشان می دهد. قسمت ۲۰۲۳ سرویس پخش جریانی در بررسی سالی بسته شده امروز اولین نمایش در برنامه Spotify با طراحی کاملاً جدید در کنار قالب داستان آشنا. برای اولین بار پس از مدتی، می توانید از طریق وب نیز آمار پخش خود را روی دسکتاپ مشاهده کنید. مثل همیشه، این شرکت به شما نگاهی به آنچه در طول سال بیشتر گوش داده‌اید، با چند ضمیمه جدید برای تازه کردن سنت سالانه می‌دهد.

Spotify مدتی است که لیستی از هنرمندان، ژانرها، آهنگ ها و پادکست های برتر شما را به شما ارائه می دهد، اما امسال این شرکت یکی از ۱۲ “شخصیت گوش دادن” را که به بهترین وجه با عادت پخش شما مطابقت دارد، اختصاص می دهد. این ویژگی من در سال ۲۰۲۳ نامیده می‌شود و آن شخصیت‌ها از Shapeshifter، شخصی که به سرعت از یک هنرمند به هنرمند دیگر می‌رود، تا کیمیاگر، شخصی که بیشتر مستعد ایجاد لیست‌های پخش خود است، متغیر است. ابزار جدید دیگری به نام Sound Town شما را با شهری مطابق با هنرمندان برتر و شنونده شما مطابقت می دهد. برای مثال، اگر تعداد زیادی Bad Bunny و Peso Pluma را پخش کنید، برنامه شما را با مکزیکوسیتی جفت می‌کند.

Spotify Wrapped برای فاش کردن آمار استریم ۲۰۲۳ شما بازمی گردد
Spotify

از نظر لیست‌های معمول، Spotify به آنها یک تازه‌سازی داده است تا همه چیز کمی جالب‌تر شود. پنج هنرمند برتر شما اکنون همچنین به شما نشان خواهند داد که چه زمانی میزان شنیدن شما برای هر یک و در هفته آینده به اوج خود رسیده است دی جی هوش مصنوعی Spotify به شما نظراتی در مورد آن هنرمندان، ژانرها و آهنگ های برتر در لیست شما می دهد. Spotify نیز خود را یکپارچه کرده است مخلوط کنید ابزاری با Wrapped تا بتوانید به راحتی ببینید که چگونه با دوستانتان با ترکیبی از تمام موسیقی هایی که بیشتر گوش می دهید هماهنگ می شوید. پیام‌های هنرمند نیز بازمی‌گردند، با بیش از ۴۰۰۰۰ نفر از آنها، اگر کاربران یکی از شنوندگان برتر شما هستند، فریاد می‌زنند.

البته، Spotify همچنین از Wrapped برای نمایش هنرمندان، آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌های این پلتفرم – هم در سطح جهانی و هم در ایالات متحده – استفاده می‌کند. سال ۲۰۲۳ واقعاً دوران تیلور سوئیفت بود زیرا او در هر دو نمودار هنرمندان جهانی و ایالات متحده در جایگاه توقف قرار گرفت. «گل‌ها» اثر مایلی سایرس محبوب‌ترین آهنگ جهان بود، در حالی که آهنگ «آخرین شب» مورگان والن در رتبه اول در ایالات متحده قرار داشت. یک تابستان بدون تو آلبوم Bad Bunny پرطرفدارترین آلبوم در سراسر جهان بود، اما والن یک چیز در یک زمان بزرگترین در ایالات متحده بود. و در کم‌تعجب‌ترین پیشرفتی که تاکنون وجود داشته است، پادکست جو روگان بار دیگر محبوب‌ترین در نمودارهای جهانی و ایالات متحده بود. چهارمین سال متوالی است تجربه جو روگان برترین نمایش سال در نمودار جهانی بوده است. این آماری است که میزبان قطبی مطمئناً از آن به عنوان قرارداد فعلی خود با این سرویس یاد می کند تقریبا بالا است.

Spotify Wrapped اکنون در برنامه های iOS و اندروید این شرکت و همچنین وب دسکتاپ و موبایل در دسترس است. همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، بسیاری از محتواها قابل اشتراک‌گذاری هستند، بنابراین خود را آماده کنید تا کانال‌های اجتماعی‌تان تا آخر هفته مملو از فهرست‌ها و گرافیک‌های پیچیده شوند. اگر شنونده Apple Music هستید، آن سرویس است باز پیچی این ابزار در حال حاضر برای احیای سال ۲۰۲۳ در آن پلتفرم در دسترس است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/spotify-wrapped-returns-to-reveal-your-2023-streaming-stats-130006797.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/spotify-wrapped-returns-to-reveal-your-2023-streaming-stats-130006797.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *