Squid Game Virtuals 4.56 میلیون دلار برای Sandbox VR در دو ماه اول تولید می کند

Squid Game Virtuals 4.56 میلیون دلار برای Sandbox VR در دو ماه اول تولید می کند


سریال پخش ویدیویی نتفلیکس Squid Game: The Challenge – یک نسخه تلویزیونی واقعیت از سریال تلویزیونی Squid Game – برنده ای را تولید کرد که ۴٫۵۶ میلیون دلار پول واقعی را در این سریال به خانه برد.

و اکنون Sandbox VR گزارش می دهد که نمایش مکان سرگرمی مبتنی بر واقعیت مجازی خود، بازی مجازی Squidاستیو ژائو، مدیر عامل Sandbox VR، گفت، همچنین در دو ماه اول عرضه به بازار ۴٫۵۶ میلیون دلار درآمد داشته است. این بدان معنی است که این بزرگترین موفقیت برای این شرکت است.

در ۱۹ سپتامبر، Sandbox VR تجربه واقعیت مجازی را بر اساس سری ویدیوهای پخش موفق راه اندازی کرد بازی ماهی مرکب. و ثبت نام اکنون در مکان های Sandbox VR در دسترس است. بازی ها از ۲۹ سپتامبر آغاز می شود.

با بیش از ۲۶۵ میلیون بازدید در نتفلیکس، Squid Game تبدیل به پربیننده ترین سریال استریم تمام دوران شده است. نتفلیکس به Sandbox VR مجوزی اعطا کرد تا طرفداران را در دنیای هیجان انگیز بازی Squid از طریق یک تجربه واقعیت مجازی تمام بدن در ۴۶ سالگی غرق کند. Sandbox VR مکان ها

ژائو گفت: «خیلی به موقع بود. ما خیلی خوب کار می کنیم. ما فکر می کنیم که در طول فصل تعطیلات افزایش خواهد یافت.

با هر سر ۵۰ دلار، این بدان معناست که حدود ۸۰۰۰۰ نفر از آن عبور کرده اند. ژائو گفت که این یک رکورد جدید برای عرضه بازی برای Sandbox VR است. همچنین برای سایر بازی‌های Sandbox VR مانند Deadwood Valley تقویت شده است.

من آن را در محل شرکت در سانفرانسیسکو در خیابان مارکت بازی کردم و بسیار سرگرم کننده بود. من در جایگاه آخر قرار گرفتم، که خوب است بدانیم آیا لازم است در زندگی واقعی به مهارت های بقای خود وابسته باشم.

تجربه واقعیت مجازی Squid Game Virtuals در Sandbox VR بازیکنان را به مکان‌های نمادین سری منتقل می‌کند، جایی که در چالش‌های شدید با الهام از نمایش شرکت می‌کنند. خوشبختانه برای بازیکنان، نسخه Sandbox VR کمی بخشنده تر از نمایش Netflix یا حتی نسخه نمایش تلویزیونی واقعیت است. به عنوان مثال، هیچ کس واقعاً در یک آشفتگی خونین نمی میرد. این یک نسخه گرافیکی از Squid Game نیست.

نسخه ی نمایشی گیم پلی

نگهبانان بازی ماهی مرکب.

هنگامی که به محل مورد نظر می رسید، برای قرار خود وارد سیستم می شوید. برخی از افراد وارد می شوند. اما بهتر است قبل از زمان با تیم خود ثبت نام کنید. شما یک ویدیوی کوتاه در مورد این تجربه دریافت می‌کنید، و شامل نکاتی مانند عدم برخورد با هم تیمی‌های خود در حین استفاده از هدست است.

نسخه‌های قبلی بازی‌های Sandbox VR از هدست‌های واقعیت مجازی سنگینی استفاده می‌کردند که با کابل به کوله‌پشتی‌ها متصل می‌شدند، که به نوعی شبیه باتری‌های غول‌پیکر بودند. اما این بار، برخی از سنسورهایی را که دوربین‌ها می‌توانستند آن‌ها را برای ردیابی حرکت حس کنند، بستم و یک هدست واقعیت مجازی به‌دست کردم. اما خیلی سبک بود و کوله پشتی نداشت.

در مجموع هشت بازی در هر مکان Sandbox VR وجود دارد. گروه شما متشکل از حداکثر شش بازیکن می تواند حدود ۳۰ دقیقه بازی کند و شاید شش بازی را در این مدت انجام دهد. شما با یکدیگر رقابت می کنید تا بیشترین امتیاز را به دست آورید و قلک را برنده شوید. بازنده ها همه «حذف شده اند». اگر می خواهید هر هشت بازی را انجام دهید، باید بیش از یک بار به عقب برگردید.

روی کاشی اشتباه قدم بگذارید و در عبور از پل شیشه ای بمیرید.

در حالی که نمایش کاملا جدی، دیوانه کننده و هولناک است، این تجربه فقط سرگرم کننده است. تمام بدن شما کنترلر بازی است.

شما تصمیماتی برای زندگی یا مرگ می گیرید که می تواند منجر به حذف شما شود. بازیکنان در بازی هایی مانند “Red Light، Green Light” و “Cross the Glass Bridge” با یکدیگر رقابت خواهند کرد، همراه با پیچش های جدیدی که در دنیای Squid Game گسترش می یابد. پس از هر جلسه بازی، بازیکنان ویدیوهای هایلایت شخصی‌سازی شده‌ای دریافت می‌کنند که واکنش‌های درون بازی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و داستان منحصربه‌فرد Squid Game آن‌ها را خلاصه می‌کند.

مانند نمایش، چراغ قرمز، چراغ سبز شما را به آرامی گام های کودک می کشد در حالی که سر ناظر بزرگ برگردانده شده است. اما به محض اینکه او می گوید چراغ قرمز، شما باید یخ بزنید. در غیر این صورت، به یک روح سفید تبدیل می‌شوید، که در اطراف شناور می‌شود و ثانیه‌های گرانبها را از دست می‌دهد در حالی که کسانی که منجمد نشده‌اند می‌توانند حرکت کنند و سکه‌های گرانبها را بازیابی کنند. تفاوت سندباکس VR و نمایش؟ اگر در حین چراغ قرمز در حال حرکت باشید، هیچ تک تیراندازی سر شما را بر نمی دارد.

در بازی Cross the Glass Bridge، نمایش دارای یک پل طولانی است که عناوین شیشه ای روی آن قرار دارد. می توانید روی شیشه در سمت چپ یا راست خود قدم بگذارید. اگر روی شیشه سمت راست قدم بگذارید، می توانید از روی پل ادامه دهید. اگر روی کاشی اشتباهی قدم بگذارید، می شکند و به مرگ می افتید. با Sandbox VR، پل تنها سه کاشی طول داشت. من با موفقیت روی اولین کاشی رفتم، اما بعد پایم روی شیشه‌ای افتاد که شکست.

ناگهان متوجه شدم که در تاریکی فرو می روم. یا اینطور فکر می کردم. در حالی که می دانستم در یک تجربه VR هستم، زانویم در واقع خم شد و او روی زمین افتاد. با خجالت بلند شدم. سپس برای مدتی از عمل خارج شدم در حالی که به ابتدای پل نقل مکان کردم. بعد دوباره رفتم و با ساعت مسابقه دادم.

مانند نمایش، فرصت هایی برای همکاری با دیگران یا خرابکاری آنها وجود دارد. شما می توانید افراد را به انجام کارهای اشتباه سوق دهید یا در یک بازی مشارکتی به آنها دروغ بگویید. اگر بخواهید می توانید یک اتحاد مخفی ایجاد کنید و به دیگران خنجر بزنید.

اینجا جایی است که من در آستانه سقوط در Squid Game Virtuals هستم.

عناصر داستان مانند وجود دارد. وقتی در اتاقی با سایر بازماندگان هستید، شخصیت‌های هوش مصنوعی وجود دارند که در میان یکدیگر شایعات می‌کنند و در مورد چیزهایی مانند پول یا شانس بقای خود صحبت می‌کنند.

در پایان مینی بازی ها، مراسم رتبه بندی را پشت سر می گذارید. کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، با تمام پول های جعلی، از این تجربه جان سالم به در می برد. اگر می خواهید امتیاز خود را شکست دهید، می توانید دوباره برگردید.

یک بازگشت بزرگ

اجازه دهید بازی GamesBeat Squid شروع شود.

ژائو گفت که تیم در سال ۲۰۱۹ با نتفلیکس صحبت می‌کرد و تجربه پیشتازان فضا را قبل از شیوع بیماری همه‌گیر به آن‌ها نشان داد. اما با COVID-19، ژائو گفت که این شرکت وارد “خواب زمستانی” شده است.

او گفت: «ما یک تیم بدون استخوان بودیم که فقط سعی می‌کردیم زنده بمانیم.

همه فروشگاه ها بسته بودند. تا سال ۲۰۲۱، جهان شروع به باز کردن دوباره کرد و مردم پس از همکاری دسته جمعی به مکان‌ها آمدند. و بنابراین، گفتگوها دوباره با نتفلیکس آغاز شد و آنها در مورد مالکیت های معنوی که در آن می توانستند همکاری کنند بحث کردند.

بعد از Sandbox VR 37 میلیون دلار جذب کرد در نوامبر ۲۰۲۱، این شرکت توانست دوباره مکان های جدیدی را افتتاح کند. ژائو در حالی که به این فکر می‌کرد که با نتفلیکس چه کاری می‌تواند انجام دهد، تیم می‌دانست که ایجاد یک تجربه تمام بدن که از مزایای کامل پلتفرم همه‌جانبه استفاده می‌کند، کاری است که باید انجام دهد. با توجه به انتخاب چهار IP مختلف، تیم Sandbox VR از فرصتی برای انجام بازی Squid استفاده کرد. نتفلیکس قبلاً تجربیات مبتنی بر مکان را با Stranger Things انجام داده بود. اما این جواهر تاج بود.

Sandbox VR به جای اینکه دقیقاً نمایش را دنبال کند، برخی از مینی‌بازی‌های خودش را ساخت تا از پلتفرم خود برای بازیکنان استفاده کند. همپدن گفت که آنها می‌دانستند که وقتی مردم در طول تست‌های بازی جیغ می‌کشند و می‌خندند، درگیر چیزی هستند. طنز کمی بیشتر از نمایش وجود دارد. مخصوصاً در پایان.

اجازه دهید بازی GamesBeat Squid شروع شود.

تیم سازنده بازی Squid در Sandbox VR بزرگ نبود. همپدن گفت که اکثر تیم های Sandbox VR حدود ۱۲ تا ۱۵ نفر هستند. آنها در سپتامبر ۲۰۲۲ با پیش تولید روی این پروژه کار کردند و آن را در کمتر از یک سال به پایان رساندند. اخیراً تیم در حال صیقل دادن بوده است.

واکنش هواداران چگونه بود

بازی مجازی Squid

The Squid Game Virtuals دومین بازی ای است که Sandbox VR امسال عرضه کرده است. و قبلاً اعلام کرده بود که بازی Deadwood Valley تنها در ۳۰ مکان در ۱۲ ماه گذشته ۲۳ میلیون دلار درآمد داشته است. (اکنون ۴۳ مکان وجود دارد). ژائو انتظار دارد که Deadwood Valley بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش بلیط مادام العمر داشته باشد.

در مورد بازی Squid، ژائو گفت: “این عنوان پرفروش ترین ماست. بیش از ۳۰٪ از کل بلیط های فروخته شده از زمان راه اندازی آن را نشان می دهد. این یک تجربه فوق‌العاده بود و مهمانان آن را دوست دارند.»

علاوه بر Squid Game، Sandbox VR هفت تجربه انحصاری دیگر را بر اساس سریال های محبوب هالیوود و ویژگی های فکری اصلی خود ارائه می دهد. تمام تجربیات Sandbox VR توسط یک استودیوی بازی سازی داخلی سه‌گانه به رهبری کهنه‌کاران صنعت بازی مانند Hampden توسعه می‌یابد. همپدن به مدت پنج سال با The Sandbox کار کرده است و قبلاً روی PlayStation VR سونی و همچنین Assassin’s Creed: Black Flag و Assassin’s Creed: Rogue در Ubisoft کار کرده است.

این تجربیات به‌طور خاص برای گروه‌ها طراحی شده‌اند تا به عنوان تجربیات اجتماعی از آن لذت ببرند، و به تیم‌های حداکثر شش نفره از دوستان اجازه می‌دهد آزادانه با تکیه بر یکدیگر برای موفقیت به کاوش و گشت و گذار در دنیای مجازی با هم بپردازند.

اکنون این شرکت به بیش از ۸۰۰ کارمند، از جمله کارمندان خرده فروشی خود، بازگشته است.

ژائو گفت نکته دلگرم‌کننده این بود که نسخه Sandbox VR بازی از هیچ ابزار دستی استفاده نمی‌کرد، که اغلب یک تجربه واقعیت مجازی را پیچیده می‌کرد. او گفت که از اینکه نتفلیکس به Sandbox VR آزادی انجام بازی های خودش را داده است، قدردانی می کند.

او گفت: «آنها به ما اجازه دادند تا خلاقیت خودمان را دنبال کنیم. “ما فکر می کنیم که در حال ارتقاء برند هستیم.”

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/squid-game-virtuals-generates-4-56m-for-sandbox-vr-in-first-two-months/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *