T-Mobile تغییر عمده ای به پلتفرم RCS گوگل دارد

امروز با تغییر دنده‌ها در گفتگوی RCS، بیایید اکنون در مورد چیز خوبی در دنیای پیام‌رسانی ارتقا یافته صحبت کنیم – T-Mobile در حال تغییر به پلتفرم Jibe Google است! هی، عالیه

در حالی که می دانیم اپل به احتمال زیاد هرگز RCS را قبول نخواهد کرد، T-Mobile در حال برداشتن گامی در جهت بهبود تجربیات Android RCS شما است. در اطلاعیه ای در توییتر، T-Mobile می گوید تغییر به Jibe برای RCS به این معنی است که “مشتریان فوراً تمام ویژگی های جدید را دریافت می کنند و به لطف Rich Business Messaging (RBM) تجربه پیام رسانی بهتری با مشاغل خواهند داشت.”

آن بخش RBM را فراموش کنید، زیرا هیچ یک از ما نمی‌خواهیم با کسب‌وکارها پیام ارسال کنیم، معنای واقعی آن این است که همانطور که Google ویژگی‌ها یا ارتقاء یا فناوری‌های جدید را از طریق Jibe معرفی می‌کند، مشتریان T-Mobile با تلفن‌های Android پشتیبانی‌شده آن ویژگی‌ها را دریافت خواهند کرد. و این عالی است، زیرا این پلتفرم (امیدوارم) رشد و بهبود یابد.

ممکن است آن را به خاطر بیاورید AT&T در ماه ژوئن حرکت مشابهی را اعلام کرد در این سال و گوگل تقریبا کلمه به کلمه همان چیزی را که T-Mobile در بالا گفت. ایده بزرگ این است که با قرار گرفتن در پلتفرم گوگل، ویژگی ها جاری می شوند فورا.

متأسفانه T-Mobile اعلام نکرد که کدام تلفن‌ها به Jibe تغییر می‌کنند یا چه زمانی ممکن است متوجه این سوئیچ شوید. در واقع، آنها به هیچ وجه در مورد این خبر اطلاعات خاصی ارائه نکردند، فقط اینکه “اکنون” RCS را توسط Jibe گوگل تامین می کنند. ما فرض می‌کنیم که این به جای پلتفرم قدیمی RCS، برای همه تلفن‌های اندرویدی در حال حاضر معنی‌دار است.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که آیا تلفن شما روی Jibe برای RCS اجرا می‌شود، برنامه پیام‌های Google را باز کنید، روی نمایه خود (بالا سمت راست) ضربه بزنید، سپس تنظیمات پیام> چت‌های RCS را لمس کنید و به پایین بروید. باید پیامی مانند تصویر زیر مشاهده کنید که روی آن نوشته شده است: «RCS from Google توسط Jibe Mobile ارائه شده است». اگر این را نمی گوید، احتمالاً بهتر است فرض کنیم که پلتفرم RCS خود T-Mobile است.

T-Mobile تغییر عمده ای به پلتفرم RCS گوگل دارد

اپل، با توجه به این خبر، در حباب های آبی می خندد.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/21/t-mobile-switches-to-googles-jibe-for-rcs-messaging/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *