T-Mobile طرح های قدیمی تر را با افزایش تا ۵ دلار در هر خط، تلف می کند

برای پایان دادن به ماه آوریل، T-Mobile فراخوان درآمد سه ماهه خود را برگزار کرد و پیشنهاد کرد که ممکن است به زودی قیمت ها را افزایش دهد برای طرح های قدیمی تر اکنون در پایان ماه مه هستیم و این افزایش قیمت ها رسمی است، با اطلاعیه هایی که از امروز به مشتریان ارسال می شود. مشتریان T-Mobile را آماده کنید تا صورتحساب های ماهانه خود را از ۲ دلار به ۵ دلار در ماه افزایش دهند. در هر خط.

به نظر نمی رسد که T-Mobile این خبر را به صورت عمومی برای دیدن جهانیان به اشتراک گذاشته باشد، اما آنها به کارمندان اطلاع داده اند و از قبل شروع به ارسال پیامک برای مشتریانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، کرده اند. T-Mobile به وضوح برای این تغییر آماده می شد تا ضربه سختی به آن وارد شود، زیرا دنیای آنلاین چت های T-Mobile برای مدتی در مورد امروز صحبت می کند و ظاهراً تعداد کارکنان برای چند روز آینده افزایش می یابد.

مجدداً، T-Mobile دقیقاً افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند به طور عمومی به اشتراک گذاشته نشده است (اگر این کار را انجام دهند، ما این را به روز می کنیم)، اما reddit طبق معمول به کمک آمده است. ما پیوندهایی برای افزایش ۲ دلاری داریم (اینجا) و همچنین افزایش ۵ دلاری (اینجا) که مشتریان به آن هدایت خواهند شد. پرسش‌های متداول در این صفحات وجود دارد که تلاش می‌کنند دلیل قیمت‌گذاری جدید را ارائه کنند.

T-Mobile موارد زیر را به عنوان “این به چه معناست؟” برای مشتریان:

برای اولین بار در نزدیک به یک دهه، در پاسخ به افزایش هزینه ها و تورم، ما در حال انجام تعدیل های کوچک در برخی از قدیمی ترین قیمت های طرح نرخ خود هستیم. اگر اعلانی از ما دریافت کردید، قیمت طرح نرخ شما در حال تعدیل است. T-Mobile همچنان متعهد به ارائه بهترین ارزش در بی سیم با قیمت های پایین و بهترین شبکه ۵G در کلاس خود است. حتی با این تنظیمات، ما همچنان بهترین ارزش را در بی سیم داریم.

صفحه فرود برای این تغییرات همچنین سعی می‌کند با پیشنهاد اینکه طرح‌هایشان همچنان ارزان‌تر از Verizon و AT&T است و هیچ مزیتی از بین نمی‌رود، آرامش را برای مشتریان تحت تأثیر قرار دهد:

حتی با وجود این تغییرات، مشتریان T-Mobile همچنان هزینه کمتری می پردازند و به طور متوسط ​​تقریباً ۲۰٪ در مقایسه با AT&T و Verizon برای خدمات و استریم قابل مقایسه صرفه جویی می کنند.

شما تمام مزایایی را که در حال حاضر از آن لذت می برید حفظ خواهید کرد، از جمله دسترسی به بزرگترین و سریع ترین شبکه ۵G آمریکا، و نیازی به اقدام بیشتری از جانب شما نیست.

و در اینجا تصویری از مواد آموزشی است که کارمندان T-Mobile می بینند:

T-Mobile طرح های قدیمی تر را با افزایش تا ۵ دلار در هر خط، تلف می کند

کدام طرح های T-Mobile تحت تأثیر قرار می گیرند؟ تأیید واضح این موضوع در حال حاضر دشوار است، اما گزارش‌هایی درباره reddit مشتریان با طرح‌های Simple Choice، ONE و Magenta وجود دارد که همگی شاهد افزایش هستند. T-Mobile در یک نقطه اجازه می داد قفل قیمت اتفاق بیفتد، بنابراین امیدواریم زمانی که فعال بود وارد آن شوید. اینجا یک آرشیو است (آخرین نسخه برای مقایسه) از آن قول قفل قیمت قدیمی.

افزایش قیمت ها از ۵ ژوئن در قبوض ظاهر می شود.

ما این پست را با تعداد بیشتری به روز خواهیم کرد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/22/t-mobile-starts-raising-prices-on-older-plans-by-as-much-as-5-per-line/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *