T-Mobile می خواهد به شما ۳۰ دلار در ماه اینترنت پشتیبان بفروشد

برای مشتریان اینترنت خانگی کابلی و فیبر، تی موبایل می خواهم به شما در مفهوم بفروشم پشتیبان گیری اینترنت خانگی فرض کنید ISP اصلی شما از بین می رود، که برای برخی افراد هر از چند گاهی اتفاق می افتد، اکنون می توانید برای دسترسی به شبکه ۵G آن، همان شبکه ای که مشتریان اینترنت خانگی اپراتور از آن استفاده می کنند، بهای ماهانه به T-Mobile بپردازید.

با قیمت ۳۰ دلار در ماه با AutoPay (20 دلار در ماه برای مشتریان واجد شرایط خط صوتی بدون پرداخت خودکار)، ۱۳۰ گیگابایت داده ۵G در ماه و یک دروازه ۵G بدون هزینه «اضافی» دریافت خواهید کرد.

بدیهی است که قطع شدن اینترنت خانگی می تواند بسیار ناامید کننده باشد، اما من هرگز به ایده پشتیبان گیری فکر نکرده ام. در هر صورت، من می‌توانم خودم را ببینم که در صورت نیاز به سادگی لپ‌تاپم را به تلفن همراهم متصل می‌کنم، اما صادقانه می‌توانم بگویم که اتصال فیبر من فقط یک بار در چند سال گذشته قطع شده است. شاید من فقط خوش شانس هستم؟

این پیشنهاد از فردا فعال می شود و می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید. باز هم، ۳۰ دلار در ماه است و با تمام سخت افزار مورد نیاز شما همراه است. اگر از قبل مشتری T-Mobile با خط واجد شرایط هستید، می توانید آن را با ۲۰ دلار در ماه دریافت کنید.

به من بگویید آیا بازاری برای خدمات اینترنت خانگی پشتیبان مانند این وجود دارد؟

اینجا ثبت نام کنید

// تی موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/05/t-mobile-selling-backup-home-internet-for-30-month/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *