Techade هند: AMD بزرگترین مرکز طراحی جهانی خود را در بنگالورو افتتاح می‌کند تا یک تقویت بزرگ برای India Semicon

Techade هند: AMD بزرگترین مرکز طراحی جهانی خود را در بنگالورو افتتاح می‌کند تا یک تقویت بزرگ برای India Semicon

AMD رسما بزرگترین مرکز طراحی جهانی خود، پردیس تحقیق و توسعه Technostar را در بنگالورو هند افتتاح کرد.

در مراسم افتتاحیه، آشوینی وایشناو، وزیر راه آهن، مخابرات، الکترونیک و فناوری اطلاعات کابینه اتحادیه به همراه مارک پیپرمستر، مدیر ارشد فناوری AMD و دیگر مدیران ارشد AMD حضور داشتند.

همانطور که در Semicon 2023 اعلام شد، پردیس Technostar بخشی از سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری AMD در پنج سال آینده در هند است.

انتظار می‌رود این پردیس با مساحت ۵۰۰۰۰۰ فوت مربع حدود ۳۰۰۰ مهندس را در خود جای دهد و بر توسعه CPU، GPU، SoCهای تطبیقی ​​و FPGA برای رایانه‌های شخصی و مراکز داده تمرکز خواهد کرد.

افتتاحیه با برنامه نیمه هادی هند مطابقت دارد و بر حمایت از طراحی نیمه هادی و اکوسیستم استعداد تأکید دارد.

این مرکز شامل یک آزمایشگاه مدرن تحقیق و توسعه، یک مرکز نمایشی برای بازدیدکنندگان، و فضاهای جمعی مشترک است. با توجه به اینکه ۲۵ درصد از نیروی کار جهانی AMD در هند مستقر است، انتظار می رود مرکز طراحی جدید نقش مهمی در پیشرفت فناوری های نیمه هادی ایفا کند.

Mark Papermaster، EVP و CTO AMD، تعهد این شرکت به برتری مهندسی و نوآوری را برجسته کرد و اظهار داشت که مرکز طراحی جدید به توسعه فناوری و محصول در سراسر مجموعه AMD کمک خواهد کرد و از نسل بعدی هوش مصنوعی با کارایی بالا، تطبیقی ​​و هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. راه حل های محاسباتی در سطح جهانی

(با نظر آژانس ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/indias-techade-amd-opens-its-largest-global-design-centre-in-bengaluru-in-a-major-boost-for-india-semicon-13440882.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *