Temu، Minecraft، Max در میان محبوب‌ترین برنامه‌های آیفون و آی‌پد ۲۰۲۳ هستند

Temu، Minecraft، Max در میان محبوب‌ترین برنامه‌های آیفون و آی‌پد ۲۰۲۳ هستند

“Minecraft” که بیش از ۱۲ سال پیش عرضه شد، همچنان بر بازار بازی های موبایلی با بازیکنانی در هر سنی تسلط دارد – هم در لیست بازی های پولی آیفون و هم در لیست بازی های پولی iPad در سال ۲۰۲۳، رتبه اول را دارد. “Geometry Dash”، “Bloons TD 6” و “Monopoly” بقیه پنج لیست برتر بازی های پولی آیفون را تشکیل می دهند، در حالی که لیست پنج بازی پولی iPad برتر کمی متفاوت است: “Geometry Dash”، “Bloons TD 6”. «Stardew Valley» و «Monopoly» در موقعیت‌های دوم تا پنجم قرار دارند. اگرچه این منطقی است – «سر بالا!» زمانی که باید سریع یک iPad 12.9 اینچی را روی پیشانی‌تان بچرخانید، بازی سخت است.

در حالی که “Minecraft” در صدر لیست بازی های پولی قرار دارد، “Roblox” تقریباً همین کار را برای بازی های رایگان انجام می دهد. این بازی در رتبه دوم برترین بازی‌های رایگان آیفون ۲۰۲۳ و پربارگیری‌ترین بازی رایگان اپل در سال قرار دارد. “روبلوکس” توسط “مونوپولی گو!” برای رتبه اول بازی های رایگان آیفون، و «Royal Match»، «Subway Surfers» و «Gardenscapes» به ترتیب رتبه های سه، چهار و پنج را به خود اختصاص دادند. “کاشی های جادویی ۳: بازی پیانو”، “موج سواران مترو”، “مسابقه سلطنتی” و “در میان ما!” پنج لیست برتر بازی های iPad رایگان ۲۰۲۳ را پر کنید.

اپل همچنین بیشترین دانلود را از سرویس Apple Arcade خود لیست کرده است که به شما امکان می دهد هر یک از بازی های خود را بازی کنید اگر مشترک پولی هستید. پنج بازی برتر Apple Arcade در ایالات متحده برای سال ۲۰۲۳ عبارتند از: «NBA 2K23 Arcade Edition»، «Cooking Mama: Cuisine!»، «Bloons TD 6+»، «Angry Birds Reloaded» و «Sneaky Sasquatch».


منبع: https://www.slashgear.com/1469155/temu-minecraft-max-iphone-ipad-popular-apps-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *