The Last of Us از HBO برنده هشت جایزه امی شد، از جمله بازیگر مهمان برجسته برای فیلم Bill نیک آفرمن

اقتباس تلویزیونی The Last of Us شبکه HBO برنده هشت جایزه امی شده است.

این سریال که بر اساس بازی پسا آخرالزمانی و پر از قارچ Naughty Dog ساخته شده است، جوایزی را برای ویرایش تصویر، طراحی عنوان اصلی، آرایش مصنوعی، ویرایش صدا، میکس صدا و جلوه های بصری دریافت کرد.

علاوه بر این، استورم رید جایزه بهترین بازیگر زن مهمان در سریال درام و نیک آفرمن جایزه بهترین بازیگر مهمان در سریال درام را دریافت کردند. بازیگران به ترتیب نقش دوست الی رایلی و بازمانده بیل را بازی کردند.

The Last of Us Part 2 Remastered’s Roguelike No Return Mode توضیح داده شده: بازی TLOU2 No Return PS5.در یوتیوب تماشا کنید

رید با نوشتن در اینستاگرام خود گفت که پس از برنده شدن در امی “در کلمات از دست رفته و کاملاً حیرت زده شده است”.

“از همه شما به خاطر محبتتان متشکرم. از همه کسانی که بخشی از سفر من بودند و به من سرازیر شدند متشکرم. از اینکه به من اجازه دادید رایلی همه شما باشم متشکرم. من برای همیشه مدیون و افتخار هستم.”

آفرمن نیز پس از این رویداد در شبکه های اجتماعی تشکر و قدردانی خود را به اشتراک گذاشت.

“دوستان، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که دیشب یک مجسمه بسیار زیبای بالدار جایزه امی را برای کارم در نقش بیل دریافت کردم. [The Last of Us] نوشته شده توسط رام نشدنی [Craig Mazin, series co-creator]او نوشت.

“بلع کامل این نقش سخت است زیرا نقش در شراکتی جدایی ناپذیر با شخصیت های باشکوه بود. [Murray Bartlet] بنابراین ای کاش آنها ۲ جام برای دادن داشتند. بدون فرانک، بیل آدم بدی نیست.”

این بازیگر همچنین سخنرانی کامل خود را به اشتراک گذاشت که در آن او فیلمنامه اپیزود خود را بهترین فیلمنامه ای خواند که تا به حال به او داده شده است.

انتظار می رود فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us ماه آینده در کانادا آغاز شود. کلیپ‌هایی از بلا رسمی، بازیگر الی، در آخر هفته در اینترنت پخش شد و نشان می‌دهد که مجری برای فصل بعد در باشگاه آماده می‌شود.

فصل دوم سریال Last of Us قرار است در سال ۲۰۲۵ پخش شودHBO در اواخر سال گذشته تایید کرد. کل بازی دوم را پوشش نخواهد داد، اما خواهد داشت “خیلی بیشتر آلوده” نسبت به فصل اول.

در همین حال، از نظر بازی، The Last of Us Part 2 Remastered قرار است در تاریخ عرضه شود. ۱۹ ژانویه برای پلی استیشن ۵. این نسخه سوپ‌آپ بازی با حالت بقای سرکش جدید بدون بازگشت عرضه می‌شود. Naughty Dog اخیراً شخصیت‌هایی را که می‌توانیم در حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered بازی کنیم، با ترکیبی از جمله جوئل، لو، مانی و غیره.

Aoife ما قبلاً با این حالت عمل کرده است و تحت تأثیر قرار گرفته است. شما می توانید بیشتر از برداشت های او در مورد بدون بازگشت را در ویدیوی بالا بشنوید.


منبع: https://www.eurogamer.net/hbos-the-last-of-us-wins-eight-emmys-including-outstanding-guest-actor-for-nick-offermans-bill

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *