The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology برای PC، PS5 و Xbox Series X/S معرفی شد.

Redwall، محل کتاب‌های فانتزی درخشان برایان ژاک، با The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology راه خود را به کنسول‌های نسل فعلی باز می‌کند.

این سریال محبوب به خاطر حیوانات انسان نما، از جمله موش، خال و دیگر حیوانات جنگلی شناخته شده است. این سریال در ابی Redwall، جایی که حیوانات با هم زندگی می کنند، متمرکز است.

این بازی یک عنوان خطی اکشن ماجرایی و داستانی است که از سه عمل تشکیل شده است. جهان شامل مکان هایی از کتاب از جمله صومعه Redwall و Mossflower Wood است. بازیکنان نقش موش‌های جوان سوفیا و لیام را بر عهده خواهند گرفت که برای محافظت از خانه خود با موش‌های دریایی شرور مبارزه می‌کنند. به عنوان یک حیوان، بازیکنان می توانند از مکانیک بو برای کشف جهان از طریق بو و یافتن سرنخ استفاده کنند.

پخش خبر: خداحافظی با جیم رایان و لغو شوک Hyenas.در یوتیوب تماشا کنید

گلچین پیشاهنگی از سه اثر تشکیل شده است که قبلا به طور جداگانه فروخته می شد. گلچین یک نسخه ارتقا یافته و بسته‌شده از سه عمل است و شامل بهبودهای بصری و نوری و همچنین به‌روزرسانی‌های گیم‌پلی است.

این سه بازی که در ابتدا برای PC، PS5 و Xbox One منتشر شده بودند، اکنون قبل از انتشار The Scout Anthology از فهرست حذف شده‌اند.

The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology در تاریخ ۱ دسامبر برای PC، PS5، Xbox X/S منتشر خواهد شد.


به تریلر فیلم The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology نگاهی بیندازید


منبع: https://www.eurogamer.net/the-lost-legends-of-redwall-the-scout-anthology-announced-for-pc-ps5-and-xbox-series-xs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *