The Marvels: چند صحنه پس از اعتبار در آخرین فیلم MCU وجود دارد؟

The Marvels: چند صحنه پس از اعتبار در آخرین فیلم MCU وجود دارد؟
استودیو مارول

نوامبر است، به این معنی که زمان چیزهای معمول فصلی است: فیلم های تعطیلات که هیچ کس نمی خواهد ببیند. بازی های فوتبال بیش از حد برای پیگیری؛ و فروش چیزهایی که احتمالاً به آنها نیاز ندارید. همچنین زمان فیلم دیگری از مارول است، و آخرین آن، مارولزوعده‌های مشابه را می‌دهد، مگر با اشتیاق کمتر طرفداران و تحسین منتقدان.

بله، MCU اخیراً در یک رکود به سر می‌برد، اما این موضوع باعث نمی‌شود افراد کنجکاو بدانند که در همه این چند وجهی چه می‌گذرد و آخرین تخم‌مرغ‌های عید پاک چه خبرهایی را برای داستان‌های آینده ایجاد می‌کنند. مارولز تفاوتی ندارد، از آنجایی که شامل صحنه(های) معمولی پس از ساخت فیلم است که برای برانگیختن اشتیاق برای خود فیلم و دنباله های احتمالی در مسیر طراحی شده اند. اما چند صحنه بعد از اعتبار وجود دارد مارولز? و فقط در آن صحنه ها چه اتفاقی می افتد و چه کسی ظاهر می شود؟ Digital Trends همه پاسخ ها را در زیر برای شما دارد.

چند صحنه بعد از اعتبار در The Marvels وجود دارد؟

فقط یک صحنه پس از اعتبار وجود دارد مارولز. معمولاً دو مورد وجود دارد، اما حتی مارول نیز باید در این اقتصاد سخت صرفه جویی کند.

صحنه شماره ۱ پس از فیلم Marvels

استودیو مارول

در پایان مارولزمونیکا رامبو مجبور شد سوراخی را در پیوستار فضا-زمان ایجاد کند که واقعیت MCU را با واقعیتی ناشناخته دیگر به هم می‌ریزد. خبر خوب؟ مونیکا با موفقیت از ادغام این دو واقعیت جلوگیری می کند و روز را نجات می دهد. خبر بد؟ او در واقعیت دیگر گیر کرده است. او از باقیمانده فیلم ناپدید می شود و تا زمانی که تنها صحنه پس از ساخت فیلم است ظاهر نمی شود مارولز.

زمانی که ما مونیکا را دیدیم، او روی تخت دراز کشیده و به مانیتورها متصل است. او به سمت راست خود نگاه می کند، و یک نفر دقیقاً در کنار او نشسته است: کسی جز مادرش، ماریا رامبو نیست (زن پادشاهلاشانا لینچ). چیزی بلافاصله به دو دلیل خاموش می شود: ماریا از نظر فنی مرده است (او در خارج از صفحه درگذشت WandaVision و نوع چندجهانی او توسط جادوگر اسکارلت قتل عام شد دکتر استرنج در چند جهان جنون) و او بسیار جوانتر از زمانی است که درگذشت. در واقع، او تقریباً هم سن و سال خود مونیکا است. اینجا چه خبره؟

فاکس قرن بیستم

صدایی خارج از صفحه نمایش ناگهان صحبت می کند و به مونیکا می گوید که او به عنوان یک موضوع مطالعه چقدر جذاب است زیرا او از یک واقعیت جایگزین است. صدا به طرز وحشتناکی آشنا است، و وقتی دوربین بالا می رود، می بینیم که چه کسی صحبت می کند: دکتر هنک مک کوی، با نام مستعار The Beast. درست است، مونیکا رامبو در واقعیت Fox X-Men است که ظاهراً اکنون در MCU بزرگتر وجود دارد.

این نسخه از The Beast اولین نسخه ای است که در آن معرفی شده است X-Men: The Last Stand و بار دیگر توسط کلسی گرامر بازی می شود. «بازی شده» ممکن است کمی کشدار باشد، زیرا به نظر می‌رسد این هیولا تماماً CG است، نه تکراری که در آن به‌شدت پروتز و آرایش وجود داشت. آخرین ایستاده. با این حال، این همان شخصیت و اولین تایید آشکار است که X-Men اکنون در جایی در MCU وجود دارد. شایعات واقعا درست بود: مارولز مردان ایکس را معرفی کرد. سرانجام!

مارولز | بعد چه می آید | در سینماها ۱۰ نوامبر

اما صبر کنید، یک شگفتی دیگر وجود دارد. در حالی که مونیکا از مادرش التماس می کند که او را به خاطر بسپارد، ماریا می ایستد و دوربین عقب می کشد تا او را در لباس قرمز و سفید بسیار آشنا نشان دهد. طرفداران فوراً متوجه خواهند شد که این لباس متعلق به Binary، یک شخصیت مکمل مردان ایکس از اوایل دهه ۱۹۸۰ است که برای اولین بار توسط … Carol Danvers تجسم شد.

مارول کمیک

بله، قبل از اینکه کاپیتان مارول باشد، او باینری بود، یک قهرمان بین کهکشانی فوق العاده با قدرت خورشید در نوک انگشتانش. به نظر می‌رسد که ماریا اکنون دوتایی این جهان است و نمی‌داند مونیکا کیست یا چرا غریبه مدام مادرش را صدا می‌زند.

مارولز اکنون در سینماهای سراسر کشور پخش می شود.

توصیه های سردبیران







فقط یک صحنه پس از اعتبار وجود دارد مارولز. معمولاً دو مورد وجود دارد، اما حتی مارول نیز باید در این اقتصاد سخت صرفه جویی کند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/the-marvels-post-credits-scene-explanation/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *