The Marvels: 5 دلیل برای اینکه MCU کمتر از قبل محبوب شده است

اعداد اولیه باکس آفیس در دسترس هستند مارولزو خوب نیستند برآوردهای اولیه آن را بگو کاپیتان مارول این دنباله تنها در این آخر هفته ۴۷ میلیون دلار فروش خواهد داشت و به پایین ترین افتتاحیه در تاریخ ۱۵ ساله مارول استودیوز تبدیل می شود. این تمایزی است که شرکت مطمئناً می خواست از آن اجتناب کند. به سادگی نمی توان این واقعیت را انکار کرد که MCU از محبوبیت کمتری نسبت به قبل برخوردار است – فقط باید دلیل آن را مشخص کنیم.

متاسفانه هیچ دلیلی کم نیست. برای شروع، حماسه Multiverse از همان ابتدا فاقد جهت بوده است، جلوه های ویژه خیلی خاص نبوده است، کنترل کیفیت پایین آمده است، و طرفداران معمولی مارول احساس می کنند که هم از فیلم ها و هم فیلم ها غرق شده اند. دیزنی + نشان می دهد. همچنین کمکی نکرد که سریال‌های مارول در دیزنی پلاس تا حد زیادی آن را ایمن به‌جای اینکه ریسک‌های روایی را انجام دهند، بازی کرده‌اند.

اما مسائل اساسی تری در سقوط سریع مارول وجود دارد. و به همین دلیل است که ما باید به بررسی پنج دلیلی بپردازیم که چرا MCU نسبت به قبل محبوبیت کمتری دارد.

مارول ارتباط خود را با آنچه بینندگان می خواهند ببینند از دست داده است

The Marvels: 5 دلیل برای اینکه MCU کمتر از قبل محبوب شده است
تصویر از طریق Marvel Studios

با تمام حساب ها، مدیران مارول استودیو از روشی که مخاطبان آن را رد کردند، شوکه شدند Ant-Man and the Wasp: Quantumania اوایل امسال پس از افتتاح به ۱۲۰ میلیون دلار در تعطیلات آخر هفته، کوانتومی در مجموع به ۲۱۴٫۵ میلیون دلار رسید. مارولز خوش شانس خواهم بود که حتی نیمی از آن را به دست آوریم، به خصوص پس از افتتاحیه فاجعه بار این آخر هفته.

هر دو فیلم نتوانسته‌اند به شیوه‌ای که بسیاری از فیلم‌های MCU قبل از آن‌ها به هم متصل شده‌اند، و این یک نشانه واقعا نگران‌کننده در مورد برند مارول است. تماشاگران سینما دیگر به مارول ایمان ندارند تا به تنهایی شهرت خود را به ارمغان بیاورد و مارول به شدت آنچه را که طرفداران می‌خواهند در این فیلم‌ها ببینند، محاسبه کرده است.

قهرمانان A-list کافی نیست

مارول استودیو / مارول استودیو

Avengers: Endgame با پایان دادن به داستان های مرد آهنی، بیوه سیاه و اولین کاپیتان آمریکا، استیو راجرز، پایان واقعی یک دوران را برای مارول رقم زد. این شخصیت ها در فاز ۴ و ۵ به شدت از دست رفته اند و هیچ یک از فیلم های انفرادی به جز مرد عنکبوتی: دور از خانه، Spider-Man: No Way Homeو Black Panther: Wakanda Forever اعداد پرفروشی را که MCU به آن عادت کرده است، بازتولید کرده اند.

این امر بر اهمیت مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و بلک ویدو، سه تا از محبوب ترین انتقام جویان مارول تأکید می کند. از آنجا که پایان بازیدرخشش ثور از بین رفت ثور: عشق و تندرهالک به ستاره‌های مهمان یا نقش‌های کوتاه تنزل پیدا کرده است She-Hulk: وکیل دادگستریو آینده Hawkeye پس از تصادف جرمی رنر در هاله ای از ابهام قرار دارد. مرد عنکبوتی می تواند کارهای زیادی انجام دهد، اما نمی تواند MCU را به تنهایی حمل کند. تیترهای دیگر باید برگردند و آنهایی که باقی مانده اند باید قدم بردارند.

خطرات خلاقانه نتیجه نداده است

استودیو مارول

ظاهراً مارول درس اشتباهی از آن گرفته است نگهبانان کهکشان. تقریباً یک دهه پیش پیش‌بینی می‌شد که آن فیلم اولین شکست مارول باشد، اما طرفداران آن را پذیرفتند و نگهبانان در نهایت دنباله‌های خود، بازی‌های ویدیویی، جاذبه‌های پارک موضوعی و موارد دیگر را داشتند. با این حال، به جای بررسی چرایی نگهبانان کهکشان مدیران خلاق مارول ظاهرا معتقدند که می توانند برای آن فیلم بسازند هر قهرمانان مارول و نتایج بلاک باستر دریافت کنید.

هیچ کس نمی تواند بگوید که مارول سعی نکرد لیست شخصیت های خود را در فاز ۴ گسترش دهد. شانگ چی و افسانه ده حلقه و جاودانه ها نوسانات بزرگی با شخصیت هایی بود که هرگز در لایو اکشن ظاهر نشده بودند. با این حال، هیچ یک از فیلم‌ها نتوانستند شخصیت‌های اصلی خود را به خط مقدم مارول ارتقا دهند. و در حالی که یک دنباله شانگ چی اعلام شده است، مشخص نیست که آیا هر یک از Eternals دوباره ظاهر می شوند تا خط داستانی طولانی خود را حل کنند.

طنز بیش از حد مزخرف

استودیو مارول

هیچ فیلمی به اندازه ی نزول تند مارول به سمت کمدی مسخره نمادین نیست ثور: عشق و تندر. فیلم های اولیه مارول مانند مرد آهنی و انتقام جویان فیلم‌های اکشن با مقداری کمدی بودند، نه کمدی با مقداری اکشن. ترکیب کمدی و اکشن به شدت به سمت کمدی متمایل شده است، و این به یک نقطه عطف در عکس‌های اخیر مارول تبدیل شده است.

مارولز نمونه دیگری از آن است. به نظر می رسد که آن فیلم نمی تواند بیش از چند دقیقه بدون پرتاب کردن شخصیت هایش به مسخره های مسخره ای یکی پس از دیگری بگذرد. دریافت جوک های خوب در فیلمنامه خوب است، اما طرفداران مارول کمدی بیشتری نمی خواهند. آنها شخصیت و کنش بیشتری می خواهند.

خستگی ابرقهرمانی واقعی است… تا حدی

استودیو مارول

صرف نظر از اینکه مارولز به نظر می رسد که پاهایش در گیشه است، این فیلم قرار است فرزند پوستر خستگی ابرقهرمانی باشد. وقتی کسی شوکه نشد فلش، سوسک آبیو شازم! خشم خدایان بازدهی ناامیدکننده باکس آفیس داشت. فیلم‌های دی‌سی سال‌هاست که با مشکل مواجه هستند. و هر سه فیلم دی سی امسال وحشتناک بودند.

برای مدت طولانی، به نظر می رسید مارول از هرگونه خستگی ابرقهرمانی مصون است، حتی زمانی که فیلم ها آنقدرها هم عالی نبودند. اما بین کوانتومی و اکنون مارولز، نمی توان انکار کرد که مارول از همیشه آسیب پذیرتر است. تنها پرتو امیدی که مارول دارد این است که فیلم‌هایی مانند آن هستند Guardians of the Galaxy Vol. 3 و Spider-Man: Across the Spider-Verse اعداد فوق العاده ای در گیشه تابستانی داشت. این فیلم‌ها ثابت می‌کنند که مردم هنوز شخصیت‌های مارول را دوست دارند و اگر خوب باشند، بارها و بارها فیلم‌های ابرقهرمانی را تماشا خواهند کرد. تا زمانی که مارول دوباره کشف کند که چگونه به طور مداوم به آن نقطه ضربه بزند، به مبارزه ادامه خواهد داد.

توصیه های سردبیران







اما مسائل اساسی تری در سقوط سریع مارول وجود دارد. و به همین دلیل است که ما باید به بررسی پنج دلیلی بپردازیم که چرا MCU نسبت به قبل محبوبیت کمتری دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/five-reasons-why-the-mcu-is-less-popular-than-before/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *