- به نظر می رسد ایلان ماسک تهدید Threads را پشت سر گذاشته است. در عوض لینکدین و یوتیوب در دید او هستند.
- طبق گزارش بلومبرگ، مالک X این پلتفرم را به عنوان “رقبای آینده” در این هفته معرفی کرد.
- نامگذاری این پلتفرم ها بینشی از اولویت های ماسک برای X ارائه می دهد.
موضوعات را به خاطر دارید؟ الون ماسک ظاهرا اینطور نیست او به جای آن روی لینکدین و یوتیوب تمرکز دارد.
ماسک که مالک ایکس است به آن پیوست مدیرعامل لیندا یاکارینو که در جدا کردن لینکدین و یوتیوب بلومبرگ گزارش داد که به عنوان “رقبای آینده” در یک جلسه شرکت در روز پنجشنبه. این در حالی بود که این زوج جشن گرفتند اولین سالگرد تصاحب ماسک از پلت فرم
اگرچه ماسک چندین ماه با آن جنگید مارک زاکربرگ در طول راهاندازی برنامه کپیبرداری Threads – حماسهای که تهدید به تبدیل شدن به یک موضوع میشد اولین جنگ – به نظر می رسد تمرکز او اکنون جای دیگری است.
این فقط به این دلیل نیست Threads با کاهش کاربران مبارزه می کند.
ماسک از زمان تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری خود، بارها در مورد تبدیل آن به یک شرکت صحبت کرده است “برنامه همه چیز.”
در عمل، این به معنای تبدیل X به مکانی است که به کاربران امکان می دهد کارهای بیشتری از ارسال پست و دنبال کردن دیگران انجام دهند. گزینه های سرگرمی و تحصیل می تواند در کارت باشد، همچنین پرداخت ها و فرصت های شغلی.
برخی از اینها احتمالاً در مورد یافتن راهی برای کسب سود است.
درآمد تبلیغات X از زمان تصاحب ماسک به شدت کاهش یافته است، زیرا تبلیغکنندگان به دلیل نگرانی در مورد نوع محتوای مجاز در این پلتفرم، هزینههای خود را کاهش دادهاند.
به عنوان همکارم لارا اوریلی این هفته گزارش دادمشاور بازاریابی Ebiquity که با ۷۰ نفر از ۱۰۰ تبلیغکننده پرمصرف کار میکند، فقط دو نفر از مشتریان خود در ماه سپتامبر در X آگهی خریدند.
اما برخی از این موارد نیز در مورد تقلید از موفقیت های دو تا از پرمخاطب ترین سرویس های آنلاین است.
لینکدین کارهای زیادی انجام داده است تا از شهرت خود به عنوان مکانی برای کارگران خفهکننده و یقهسفیدی که بهدنبال مکانی برای انتشار مطالب کسلکننده هستند، بگذرد. علیرغم اینکه در این فرآیند کمی عجیب و غریب می شود.
اینفلوئنسرها و دیگر تولیدکنندگان محتوا برای ایجاد برندها و شبکه های خود به سایت هجوم آورده اند. این به نوبه خود به لینکدین کمک می کند: این است درآمد ۸ درصد افزایش یافت در سه ماه منتهی به پایان سپتامبر.
علاقه روزافزون به شبکه های حرفه ای و نردبان نوردی آنلاین ممکن است توضیح دهد که چرا Yaccarino به برجسته کردن لیست مشاغل در X i اشاره کرد.na پست وبلاگ در روز پنجشنبه.
به نظر میرسد که ویدیو تقریباً در همه جا آنلاین است و تمرکز ماسک و یاکارینو بر یوتیوب را قابل درک میکند.
در تماس با درآمد این هفته، ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل توجه را به رشد «شورتهای یوتیوبی» شبیه TikTok جلب کرد که «اکنون میانگین بیش از ۷۰ میلیارد بازدید روزانه دارد».
اگرچه پایگاه کاربران X کسری از یوتیوب است، پتانسیل ویدیوهای کوتاه و بلند در رادار رهبران X است.
هر چند وقتی نوبت به Threads می رسد، زاکربرگ سر کار نمی خوابد و می خواهد به اندازه کافی “بنزین” بریزید روی آن برای اطمینان از رشد آن. مشخص نیست که آیا این رویکرد موفق خواهد بود یا خیر، اما ماسک مطمئناً عاقلانه نیست که آن را رد کند تاپیک ها کاملا.
برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.
در ادامه بخوانید
تماشا کنید: Threads در مقابل Twitter: آنچه در مورد برنامه ها می دانیم
یوتیوب
لینکدین
منبع: https://www.businessinsider.com/elon-musk-x-youtube-linkedin-threads-2023-10