Twitch همچنین قیمت اشتراک را افزایش می دهد

بچه ها، اگر یک سرویس پخش دارید و هنوز تصمیم به فشار دادن دکمه “افزایش قیمت اشتراک” ندارید، می توانید ادامه دهید. هر کس دیگری است. و اکنون، می توانید با انجام همین کار، Twitch را به لیست اضافه کنید.

برای افزایش قیمت توییچ، این یک است کمی متفاوت از Spotify و مکس انجام داد. با این دو، شما یک اشتراک ماهانه پرداخت می کنید تا بتوانید انواع محتوا را از پلتفرم های آنها پخش کنید. از سوی دیگر، Twitch قیمت اشتراک Tier 1 را که کاربران می توانند به استریمرها بپردازند، افزایش می دهد.

با آن مفهوم آشنا نیستید؟ سعی می کنم برای تو توضیح بدم.

Twitch، پلتفرم استریمینگی است که ممکن است برای تماشای بازی شخصی که دوست دارید یا پادکست یا به طور بالقوه انجام می دهد استفاده کنید NSFW stuff، به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق اشتراک های پولی فردی از استریمرهای مورد علاقه خود پشتیبانی (پرداخت) کنند. Twitch دارای سطوح مختلفی از اشتراک‌ها است که با اشتراک رایگان Amazon Prime شروع می‌شود، سپس Tier 1، Tier 2 و Tier 3. Tier 1 ارزان‌ترین است، در حالی که Tier 3 بسیار گران است.

سطح ۱، حداقل در ایالات متحده در دسکتاپ، ۴٫۹۹ دلار در ماه بوده است. از ۱۱ جولای، قیمت اشتراک Tier 1 به ۵٫۹۹ دلار افزایش می یابد. قیمت های ردیف ۲ یا رده ۳ افزایش نمی یابد. برای کسانی که قصد هدیه دادن اشتراک به سایر کاربران را دارند، آنها نیز شاهد افزایش به ۵٫۹۹ دلار خواهند بود.

اگر اتفاقاً در استریمرهای توییچ مشترک شوید، اشتراک‌های شما به‌محض پخش زنده به‌طور خودکار با قیمت جدید تمدید می‌شوند، مگر اینکه آن را لغو کنید.

چرا توییچ قیمت ها را افزایش می دهد؟ امروز آنها چه گفتند:

ما در حال افزایش قیمت اشتراک در بیش از ۳۰ کشور هستیم تا درآمد بیشتری را برای پخش‌کننده‌های خود به ارمغان بیاوریم و به پایدارتر کردن پخش کمک کنیم. پخش‌کنندگان همچنان همان سهم درآمد خالص را از اشتراک‌ها و اشتراک‌های هدیه دریافت می‌کنند، بنابراین این افزایش قیمت به آنها امکان می‌دهد به ازای هر اشتراک بیشتر دریافت کنند. افزایش درآمد به ازای هر زیر که تکان دادن دریافت به ما کمک می کند تا آینده بلندمدت پخش جریانی را حفظ کرده و بسازیم.

خوب.

// تکان دادن


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/04/twitch-is-also-raising-subscription-prices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *