Verizon به تازگی یک بسته باورنکردنی برای طرفداران Netflix و Max دریافت کرده است

Verizon به تازگی یک بسته باورنکردنی برای طرفداران Netflix و Max دریافت کرده است
استافوردشایر استون / شاتراستاک

اوایل سال جاری، Verizon جدید خود را معرفی کرد بسته های myPlanیک پیشنهاد “آلا کارت” که به مشتریان این امکان را می دهد که فقط برای خدمات اضافی که می خواهند بپردازند نه آنچه که شرکت مخابراتی تصمیم می گیرد برای آنها خوب است.

اکنون، Verizon در حال شیرین کردن گلدان با یک بسته استریم جدید است که به هم متصل می شود نتفلیکس و حداکثر به یک افزونه ۱۰ دلاری در ماه. این در مقایسه با اشتراک جداگانه این دو سرویس، ۴۰ درصد صرفه جویی را به همراه دارد.

نتفلیکس و مکس در myPlan

Verizon

Verizon کار بزرگی انجام داده است تا امتیازات myPlan را تا حد امکان ساده و در دسترس نگه داشته است. به جای تلاش برای تعیین قیمت چندگانه، هر افزونه ۱۰ دلار در ماه علاوه بر بسته myPlan که انتخاب می کنید است.

افزونه جدید نتفلیکس و مکس در همین دسته قرار می گیرد، اما یک نکته کوچک در اینجا وجود دارد. Verizon رسماً آن را به عنوان “Netflix and Max (با تبلیغات)” صورت‌حساب می‌کند – و این اصلاح کننده برای هر دو سرویس اعمال می‌شود.

به عبارت دیگر، آنچه به دست می آورید این است استاندارد ۶٫۹۹ دلاری نتفلیکس در ماه با طرح تبلیغات و رده Max’s 9.99 دلار در ماه “با تبلیغات”.. این مبلغ هنوز هم با ۱۰ دلار در ماه بسیار عالی است – به شرطی که مایل باشید با تبلیغات زندگی کنید. در مقایسه، نسخه‌های بدون آگهی هر دو، اگر مستقیماً در آن‌ها مشترک شوید، ۳۱٫۴۸ دلار در ماه به شما تعلق می‌گیرد.

فرانک بولبن، مدیر درآمد گروه مصرف کننده ورایزون، در این باره گفت: «مشتریان پیشنهادهای بی نظیری از شرکای برتر می خواهند که بهترین خدمات و تجربیات مورد نظرشان را ارائه می دهند و در قابل اعتمادترین شبکه کشور هستند. بیانیه مطبوعاتی امروز. “با این معاملات فقط یا Verizon و اولین پیشنهادات در نوع خود محتوای همراه که می توانید از طریق myPlan دریافت کنید، هرگز زمان بهتری برای مشتری بودن Verizon وجود نداشته است.”

امتیازات بیشتر myPlan

Verizon

شایان ذکر است که امتیازات MyPlan Verizon را می‌توان روی هم قرار داد تا بتوانید Netflix و Max جدید (همراه با تبلیغات) را به سایر خدمات اضافه کنید. به عنوان مثال، Verizon یک بسته دیزنی را با قیمت ۱۰ دلار در ماه ارائه می‌کند که شامل Disney+، Hulu، و ESPN+ می‌شود، و در حالی که دو مورد آخر، لایه‌های پشتیبانی‌شده از تبلیغات هستند. دیزنی + تجربه ممتاز و بدون آگهی را ارائه می دهد.

این بدان معناست که شما می توانید تنها با ۲۰ دلار در ماه به پنج مورد از محبوب ترین سرویس های پخش دسترسی داشته باشید. یا اگر باندل دیزنی فنجان چای شما نیست، می توانید یک لیوان چای اضافه کنید بسته Apple One که شامل Apple TV+، Apple Music، Apple Arcade و ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی iCloud می‌شود، یا از بسته اعتباری ماهانه ۱۰ دلاری Verizon استفاده کنید که هر ماه ۱۵ دلار اعتبار ارائه می‌کند تا در سرویس‌های پخش دیگر مانند Paramount+، Xbox Game Pass خرج کنید. و بیشتر. اگر ترجیح می‌دهید سطح بدون آگهی را انتخاب کنید، حتی می‌توانید از آن اعتبارها برای طرح Netflix یا Max استفاده کنید (اگرچه نمی‌توانید آن‌ها را در برابر یک بسته Verizon myPlan دیگر اعمال کنید)

سایر امتیازات myPlan که در دسترس هستند – هر کدام با همان قیمت ماهانه ۱۰ دلار – شامل اشتراک خانواده Apple Music، عضویت Walmart+، TravelPass برای رومینگ، ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری Verizon و غیره است.

بسته جدید Netflix و Max (همراه با تبلیغات) Verizon از ۷ دسامبر در دسترس خواهد بود. می توان آن را به هر بسته myPlan از خوش آمد گویی نامحدود مقرون به صرفه اضافه کرد که از ۳۰ دلار به ازای هر خط در ماه برای چهار خط شروع می شود و دسترسی اولیه را فراهم می کند. ورایزون شبکه سراسری ۵G به بالاترین سطح ۵۵ دلار در هر خط در ماه Unlimited Ultimate که سریعترین را به شما می دهد ۵G فوق پهن باند و ۶۰ گیگابایت داده هات اسپات موبایل همراه با آن.

توصیه های سردبیران







Verizon کار بزرگی انجام داده است تا امتیازات myPlan را تا حد امکان ساده و در دسترس نگه داشته است. به جای تلاش برای تعیین قیمت چندگانه، هر افزونه ۱۰ دلار در ماه علاوه بر بسته myPlan که انتخاب می کنید است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/verizon-just-got-incredible-bundle-for-netflix-max-fans-news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *