Verizon Up اکنون myAccess نامیده می شود

با تغییر نام تجاری زرد درخشان Verizon، ما نام جدیدی برای برنامه Verizon Up دریافت می‌کنیم که می‌توانید هر از گاهی برای خرید لوازم جانبی یا دستگاه‌ها از آن استفاده کنید. Verizon اکنون آن را myAccess می نامد، زیرا آنها دوست دارند کلمه “my” را در مقابل همه محصولات و خدماتی که ارائه می دهند قرار دهند. آی تی. با myPlan و myHome مطابقت دارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که آخرین مورد باشد.

کاربران myAccess همچنان پیدا خواهند کرد دسترسی داشته باشید از طریق برنامه My Verizon در یک برگه در پایین که قبلاً Verizon Up می‌گفت. ممکن است بتوانید از طریق پورتال وب Verizon به برخی از معاملات دسترسی پیدا کنید، اما آنها واقعاً بهترین تجربه را از طریق برنامه ارائه می دهند.

معاملات لوازم جانبی و دستگاه‌ها هنوز در myAccess هستند، بنابراین برای بلندگوها و هدفون‌ها و تلفن‌ها و ساعت‌ها تخفیف‌هایی خواهید داشت. Verizon همچنین از این قسمت برای برجسته کردن پس‌اندازهایی که در صورت تغییر طرح‌ها می‌توانید مشاهده کنید، استفاده می‌کند، به‌علاوه از myAccess برای اطلاع از مزایا یا مزایای استفاده‌نشده در حسابتان استفاده می‌کند. بخش “مجوزهای محلی” آنها یک راه عالی برای به دست آوردن بلیط فیلم رایگان یا ارزان نیز است.

با این حال، فشار بزرگ در داشتن است دسترسی داشته باشید به کنسرت، ورزش و سایر اشکال سرگرمی. این بخشی از Verizon Up و نسخه قبلی آن از ابتدا بوده است، اما Verizon به دلیل نام جدید اکنون واقعاً به آن متمایل شده است. Verizon از شما می خواهد که از myAccess برای خرید بلیط رویدادهای بزرگ از طریق Ticketmaster استفاده کنید. بنابراین بله، در صورت تمایل آن طرف myAccess را بررسی کنید.

به طور خلاصه، Verizon Up اکنون myAccess است. هیچ چیز دیگری واقعاً تغییر نکرده است.

از Verizon myAccess دیدن کنید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/27/verizon-up-is-now-called-myaccess/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *