Vision Pro Hands-On: نظر داوران در مورد وزن، تجربه + Disney، صفحه کلید مجازی و موارد دیگر

اپل این هفته اعضای رسانه ها را برای دور دیگری از آزمایش Vision Pro قبل از راه اندازی آن به شهر نیویورک دعوت کرد و سایت هایی که توانستند دستگاه را امتحان کنند اکنون برداشت های خود را به اشتراک می گذارند.

Vision Pro Hands-On: نظر داوران در مورد وزن، تجربه + Disney، صفحه کلید مجازی و موارد دیگر
به عنوان خلاصه، اپل برای اولین بار به رسانه ها اجازه داد تا از Vision Pro در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان استفاده کنند، اما در آن زمان هنوز در حال توسعه بود و ویژگی های آن محدود بود. اکنون این هدست در حال عرضه است، بنابراین آزمایش کنندگان می توانند Vision Pro را همانطور که مصرف کنندگان تجربه می کنند، تجربه کنند.

EngadgetCherlynn Low این هدست را تنها به مدت ۲۰ دقیقه با بند استاندارد استفاده کرد و به دلیل وزن دستگاه “درد داشت”. اپل او را با Dual Loop Band تعویض کرد که “برای توزیع وزن بسیار بهتر بود.”

دانا وولمن از Engadget باید با Light Seals آزمایش می‌کرد تا تناسب مناسبی با صورت داشته باشد، و وقتی خیلی شل بود، حروف هدست واضح به نظر نمی‌رسید. هر دو آزمایش‌کننده نسخه Dual Loop باند را که راحت‌تر بود ترجیح دادند و گفتند گزینه‌های زیادی برای تناسب وجود دارد. جوآنا استرن از را روزنامه وال استریت گفت که حلقه دوگانه، که او توانست برای اولین بار آن را امتحان کند، بسیار راحت تر از گزینه تک باند است.

آستانهویکتوریا سانگ توضیح دقیقی در مورد وزن نداد، اما گفت که نشستن روی سرتان را می‌توانید حس کنید که مدل موی شما را خراب می‌کند، و کسانی که موهای بلند دارند می‌توانند آن را در پشت دسته‌ای احساس کنند.

ویدئوی همهجانبه بخشی از نمایش بود که به گفته لو سطوح قابل توجهی از بافت را نشان داد. وولمن احساس می‌کرد در صحنه غوطه‌ور است، اما «همچنین طرد شد» زیرا واقعی است، اما هیچ‌کس در ویدیوهای همه‌جانبه «شما را نمی‌بیند یا با شما ارتباط برقرار می‌کند». Disney+ for Vision Pro به‌عنوان «مثل بازی کردن یک بازی ویدیویی» توصیف شد، زیرا می‌توانید پس‌زمینه‌ای شبیه دیزنی را برای تماشای محتوا انتخاب کنید. وولمن آن را به عنوان “درایو-این با مضمون دیزنی” توصیف کرد. از پایین:

به‌عنوان یک طرفدار بزرگ مارول، وقتی محیط برج انتقام‌جویان وارد شد، واقعاً هیجان‌زده شدم. به اطرافم نگاه کردم و انواع تخم مرغ های عید پاک را دیدم، از جمله یک ظرف غذاخوری از شاورما گریل روی میز کنارم. به نظر می رسد کمی احمقانه است که در مورد واقعی بودن تصاویر غوطه ور شود، اما من هیچ پیکسلی ندیدم. در عوض، به یادداشت دست نویس کوچکی نگاه کردم که تونی استارک به وضوح پشت سر گذاشته بود و احساس می کردم تقریباً می توانم آن را بردارم. وقتی به محیط Tattooine تغییر مکان دادیم، من را در کابین لندسپیدر لوک اسکای واکر قرار دادند و وقتی دستم را دراز کردم تا فرمان فرمان را بگیرم، توانستم دستان خودم را در مقابلم ببینم.

سونگ تجربه تماشای ویدیوهای فضایی فیلم‌برداری شده را توضیح داد آیفونو او از لرزش دوربین “معمولی تهوع حرکت VR آشنا” را احساس کرد.

در حالی که صفحه کلید شناور بوده است شرح داده شده توسط بلومبرگمارک گورمن لو به عنوان یک “حذف کامل” گفت که “بسیار خوب” کار می کند، در حالی که وولمن گفت که “یکی از ناامید کننده ترین” بخش های نسخه ی نمایشی است زیرا هیچ یک از گزینه های تایپ برای استفاده طولانی کار نمی کند. آهنگ گفت که کار می کند، اما بد است. او توضیح داد: “شما به یک حرف نگاه می کنید و انگشتان خود را برای انتخاب آن فشار می دهید.”

بازبین‌ها همچنین توانستند ویژگی مدیتیشن و برنامه Encounter Dinosaurs را آزمایش کنند و افکار کامل آنها در مورد دستگاه را می‌توانید در اینجا بخوانید. Engadget و آستانه. حساب‌های بیشتری از تجربیات حضوری در اواخر این هفته منتشر می‌شود، و اپل به برخی از رسانه‌هایی که این هفته از نیویورک بازدید کرده‌اند هدست‌هایی برای آزمایش برای بررسی کامل ارائه می‌کند. بررسی های عمیق تر قبل از عرضه Vision Pro در ۲ فوریه در دسترس خواهد بود.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/16/vision-pro-hands-on-pre-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *