West Weald منتظر گسترش Gold Road The Elder Scrolls Online است

همانطور که The Elder Scrolls Online در آستانه دهمین سالگرد خود در آوریل امسال است، استودیوی آنلاین Zenimax ورق را برای فاش کردن آخرین فصل گسترش MMO فانتزی، Gold Road، که در تاریخ ۳ ژوئن برای رایانه‌های شخصی و مک همراه با پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر می‌شود، منتشر کرده است. . چند هفته بعد در ۱۸ ژوئن.

Gold Road به بازیکنان این فرصت را می دهد تا در منطقه پر نعمت West Weald (تقسیم شده به مناطق معتدل، جنگلی و مرتفع) و همچنین شهر Skingrad که اولین بار در The Elder Scrolls IV: Oblivion دیده شد، کاوش کنند. متأسفانه، منطقه در حال حاضر “محصول حملات Daedric و جنگل های تجاوزگر Valenwood” شده است، به این معنی که قهرمانی باید انجام شود.

همانطور که بازیکنان در سراسر West Weald سفر می کنند، با ماموریت ها، چالش ها، جوایز و داستان های جدید روبرو می شوند، با خط داستانی اصلی جدید Gold Road – که گفته می شود حدود ۳۰ ساعت محتوای جستجو ارائه می دهد – تمرکز بر شاهزاده Daedric Ithelia و هرج و مرجی که ممکن است پیروان آنها ممکن است داشته باشند. را به تامریل بیاورید.

یک تریلر سینمایی برای گسترش بازی The Elder Scrolls Online’s Gold Road.در یوتیوب تماشا کنید

یک رویداد جهانی جدید به شکل Mirrormoor Incursions وجود دارد که در آن بازیکنان تلاش می‌کنند تا امواج مهاجمان Daedric را قبل از اینکه بتوانند جای پایی در West Weald پیدا کنند، مهار کنند، و Gold Road همچنین دسترسی به Fargrave’s Lucent Citadel را باز می‌کند.

این خزانه فراموش شده Daedric به عنوان خانه یک آزمایش PvE 12 نفره کاملاً جدید – که با هیولاها، برخوردهای رئیس، جوایز و تابلوهای امتیازات مخصوص به خود همراه است – با سایر ویژگی‌های اصلی توسعه، Skill Styling (در اصل) است. ماجراجویان را قادر می‌سازد تا تصاویری از توانایی‌های خود را شخصی‌سازی کنند) و Scribing.

استودیو آنلاین Zenimax: “Scribing Grimoires را معرفی می کند، که انواع جدیدی از مهارت ها برای خطوط مهارت فعلی شما هستند.” در وب سایت ESO توضیح می دهد. “شما می توانید این Grimoire ها را فراتر از عملکردهای اصلی خود سفارشی کنید و آنها را دقیقاً به آنچه در نوار اکشن خود می خواهید تبدیل کنید.”

بازیکنان Elder Scrolls Online که مشتاق پریدن به Gold Road هستند، می توانند به عنوان یادآوری، این کار را از ۳ ژوئن در رایانه شخصی و مک انجام دهند و نسخه کنسول کمی دیرتر در ۱۸ ژوئن ارائه شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/west-weald-awaits-in-the-elder-scrolls-onlines-gold-road-expansion?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *