X Outage: پلت فرم رسانه های اجتماعی ایلان ماسک دچار قطعی جهانی شد، کاربران قادر به مرور و دسترسی به پست ها نیستند

ایلان ماسک ایکس که قبلاً توییتر نامیده می شد، دوباره از کار افتاده و به نظر می رسد در حال گذر از یک قطعی جهانی است. طبق Downdetector، وب‌سایتی که زمانی را که برخی وب‌سایت‌های محبوب با مشکل مواجه می‌شوند و برای کاربران غیرقابل دسترسی هستند، ردیابی می‌کند، بیش از ۲۵۰۰ نفر از ساعت ۱۱:۰۲ صبح، فقط چند دقیقه پس از اولین قطع، از عدم امکان دسترسی یا استفاده از وب‌سایت شکایت کرده‌اند. با تجربه.

Downdetector همچنین گزارش می دهد که حدود ۶۲ درصد از کاربران برنامه X و حدود ۳۱ درصد از کاربران وب سایت قادر به استفاده از برنامه یا مشاهده هر چیزی در برگه «For You» نیستند.

اگرچه کاربران در ابتدا گزارش دادند که با تب “برای شما” با مشکلاتی روبرو هستند، اما به زودی، کاربران قادر به تماشا یا دسترسی به هیچ پستی نبودند. علاوه بر این، سرویس هایی مانند Tweetdeck نیز از کار افتاده بودند.

خدمات در اواخر روز، چند ساعت پس از انتشار اولین گزارش‌ها از خاموشی، بازیابی شدند.

در حال حاضر، هیچ بیانیه ای از X در مورد علت این قطعی وجود ندارد. با این حال، کارشناسان بر این باورند که این قطعی ممکن است ناشی از یک اشکال در یک به‌روزرسانی معمول سیستم باشد.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که اگرچه X از زمان تصدی مسک با تعدادی قطعی مواجه شده است، اما فرکانس خراب شدن سایت قطعا کاهش یافته است. همچنین، از زمانی که او لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد، ماسک کنترل جنبه فنی X را در دست گرفت و خود را به عنوان CTO یا مدیر ارشد فنی منصوب کرد.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/x-outage-elon-musks-social-media-platform-goes-down-yet-again-users-unable-to-browse-access-posts-13529822.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *