آخرین بسته امنیتی Eufy می تواند یک فرد را در چندین دوربین ردیابی کند

مجموعه امنیتی جدید Eufy دارای دوربین‌های با لنز دوگانه، ضبط ۲۴ ساعته در فضای ذخیره‌سازی محلی، و یک آزمایش رایگان از ویژگی جدید ردیابی افراد با دوربین متقابل است.

برند خانه هوشمند Anker Eufy مجموعه دوربین های خود را با دوربین جدید SoloCam در فضای باز با باتری (۱۹۹٫۹۹ دلار)، Floodlight Cam E340 (219.99 دلار)، Video Doorbell E340 (179.99 دلار) و دوربین داخلی S350 بازسازی می کند.

ویژگی سخت‌افزاری خط جدید لنزهای دوگانه آن است – با یک دوربین با زاویه باز و یک تله فوتو برای زوم کردن برای شناسایی بهتر چهره‌ها و پلاک‌ها. اما یک قابلیت برجسته جدید نیز وجود دارد: ردیابی بین دوربین و اتصال ویدیو.

چندین دوربین این تحویل‌دهنده آمازون را از وسیله نقلیه تا دروازه ردیابی کردند و Eufy یک ویدیوی منقطع را برای تماشای شما ارسال می‌کند.
چندین دوربین این تحویل‌دهنده آمازون را از وسیله نقلیه تا دروازه ردیابی کردند و Eufy یک ویدیوی منقطع را برای تماشای شما ارسال می‌کند.
منبع: Eufy، GIF توسط عمر شاکر / The Verge

برت وایت، سخنگوی Eufy گفت: «این فناوری از صنعت بانکداری و ترافیک گرفته شده است آستانه در یک جلسه توجیهی

“هر دوربین می تواند حرکت را بگیرد و آن را دنبال کند – بنابراین اکنون یک ویدیوی به هم پیوسته دریافت می کنید که هر رویداد را در هر دوربین نشان می دهد.” قابلیت ردیابی جدید با HomeBase 3 Eufy که هاب دوربین های آن است کار می کند. HomeBase از هوش مصنوعی روی دستگاه برای شناسایی یک شخص در هر دوربین متصل به آن استفاده می کند، همه ویدیوها را به هم متصل می کند و سپس فقط یک اعلان و یک ویدیو ارسال می کند.

Eufy HomeBase 3 (149.99 دلار) همچنین هشدارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت رایگان به دوربین ها اضافه می کند، از جمله تشخیص چهره و تشخیص شخص، حیوان خانگی و وسیله نقلیه. HomeBase 3 اکنون با یک هارد دیسک ۱ ترابایتی نیز عرضه می شود. ضبط های ذخیره شده محلی به صورت رایگان و بدون اشتراک در دسترس هستند و فضای ذخیره سازی ابری پولی نیز در دسترس است.

هوش مصنوعی روی دستگاه و ضبط‌های ذخیره‌شده محلی ویژگی‌هایی هستند که باید برای مصرف‌کنندگان آگاه به حفظ حریم خصوصی جذاب باشند، نه فقط آن‌هایی که به دنبال طفره رفتن از هزینه‌های ابری هستند – اما توجه داشته باشید که نام تجاری Anker’s Eufy کسی بود که در یک رسوایی حریم خصوصی گرفتار شدیم.

ویژگی جدید ردیابی متقابل دوربین بخشی از یک آزمایش آزمایشی رایگان در زمان راه اندازی خواهد بود و وایت می گوید که نسخه نهایی این ویژگی در “سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳” منتشر خواهد شد. قیمت این ویژگی اواخر امسال می رسد – اما به نظر می رسد بخشی از یک اشتراک باشد.

دوربین‌های قدیمی‌تری که با Eufy HomeBase 3 کار می‌کنند این قابلیت ردیابی متقاطع را نیز اضافه می‌کنند، بنابراین برای دریافت این ویژگی نیازی به خرید دوربین‌های جدید ندارید. وایت می گوید که تقریباً هر دستگاه دوربین Eufy، به جز برخی دوربین های سیمی و دوربین های نور دیواری، اکنون با HomeBase 3 سازگاری کامل دارد.

در اینجا نگاهی به دوربین های جدید داریم:

Eufy SoloCam S340 – 199.99 دلار

SoloCam S340 می تواند به طور نامحدود خود را از خورشید تامین کند.
SoloCam S340 می تواند به طور نامحدود خود را از خورشید تامین کند.
تصویر: یوفی

S340 یک دوربین فضای باز با باتری دو لنز با پنل خورشیدی داخلی، دارای یک لنز زاویه باز با وضوح ۳K و یک لنز تله فوتو ۲K با زوم هیبریدی ۸ برابر است. همچنین دارای هوش مصنوعی روی دستگاه و قابلیت ردیابی و زوم روی سوژه با حرکت ۳۶۰ درجه و شیب ۷۰ درجه است. دید در شب رنگی، صدای دو طرفه، نورافکن ۱۰۰ لومن به‌علاوه چهار ماه عمر باتری و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی مشخصات را کامل می‌کنند. با HomeBase 3 سازگار است.

Eufy Floodlight Cam E340 — ۲۱۹٫۹۹ دلار

دوربین نورافکن Eufy نیز می‌تواند دوربین‌های خود را حرکت داده و کج کند.
دوربین نورافکن Eufy نیز می‌تواند دوربین‌های خود را حرکت داده و کج کند.
تصویر: یوفی

اولین دوربین Eufy با قابلیت ضبط ۲۴/۷، دوربین جدید floodlight دارای یک اسلات micro-SD داخلی برای ذخیره سازی محلی تا ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین سیمی با دو پنل نور برای حداکثر ۲۰۰۰ لومن نور، برای نصب عمودی روی دیوار طراحی شده است. دارای پوشش ۳۶۰ درجه است و می تواند فرد را در میدان دید خود ردیابی کند. با Wi-Fi 6 دو بانده کار می کند، دارای صدای دو طرفه، زنگ داخلی، برنامه های روشنایی و روشنایی قابل تنظیم است.

دوربین داخلی Eufy S350 – 129.99 دلار

دوربین داخلی Eufy's Indoor Cam S350 شبیه یک ربات کودک است و می تواند برای تعقیب اعضای خانواده در سراسر خانه حرکت کند و کج کند.
دوربین داخلی Eufy’s Indoor Cam S350 شبیه یک ربات کودک است و می تواند برای تعقیب اعضای خانواده در سراسر خانه حرکت کند و کج کند.
تصویر: یوفی

دوربین جدید داخلی دارای رزولوشن ۴K UHD، زوم ۸ برابر و حرکت و شیب ۳۵۰ درجه است. می توان آن را روی نقاط مورد علاقه “گشت” تنظیم کرد و ردیابی هوش مصنوعی می تواند یک سوژه را در معرض دید قرار دهد. همچنین دارای شاتر حریم خصوصی است و با کابل USB تغذیه می شود.

Eufy Video Doorbell E340 — ۱۷۹٫۹۹ دلار

Video Doorbell E340 به زمین نگاه می‌کند تا بتوانید بسته‌ها/آپرکات‌های شگفت‌انگیز را مسدود کنید.
Video Doorbell E340 به زمین نگاه می‌کند تا بتوانید بسته‌ها/آپرکات‌های شگفت‌انگیز را مسدود کنید.
تصویر: یوفی

جانشین Eufy Dual Video Doorbell، E340 دارای دو دوربین است – یک دوربین ۲K با دید در شب رنگی برای تشخیص شخص و یک دوربین دوم ۱۰۸۰p در زیر برای تشخیص بسته. زنگ در را می توان با برق سیمی نصب کرد یا با باتری کار کرد، و همانطور که دوربین های دیگر اعلام کردند، تا ۶۰ روز ضبط های مبتنی بر رویداد را به صورت محلی انجام می دهد (۸ گیگابایت حافظه داخلی) که بدون اشتراک قابل دسترسی است.

هر چهار دوربین از امروز در دسترس هستند در آمازون و وب سایت یوفی.

دوربین های Eufy با Amazon Alexa و Google Home کار می کنند، اما تنها خط Eufy Cam 2 با Apple Home سازگار است. وایت می گوید که این شرکت در مورد سازگاری مواد، برای هر زمان که بوده است، بحث کرده است استاندارد جدید خانه هوشمند از دوربین ها پشتیبانی می کند. او می‌گوید: «این یک احتمال است، چیزی که ما در حال بررسی آن هستیم، اما هیچ چیز تأیید شده‌ای وجود ندارد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/9/26/23890980/eufy-security-cross-camera-tracking-ai-solocam-floodlight-doorbell

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *