آنچه درباره Ineos Grenadier باید بدانید

آنچه درباره Ineos Grenadier باید بدانید

در زیر کاپوت گرنادیر، یک موتور ۳٫۰ لیتری توربوشارژ شش خطی خواهید دید که از BMW تهیه شده است. این موتور ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۳۳۲ پوند فوت گشتاور تولید می کند که از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF و یک سیستم چهار چرخ متحرک دائمی به هر چهار چرخ ارسال می شود. یک موتور دیزلی ۳٫۰ لیتری، همچنین از BMW، به عنوان یک آپشن در بریتانیا و اروپا موجود است اما به ایالات متحده نخواهد آمد. راتکلیف اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کرد. انتظار می‌رود دومی در سال ۲۰۲۶ به فروش برسد.

Grenadier ماشین سریعی نیست. اینئوس ادعا می کند شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت کمتر از ۱۰ ثانیه و حداکثر سرعت ۹۹ مایل در ساعت است. اما در جایی که لندرور اکنون یک دیفندر ۱۱۰ با موتور V8 را به فروش می‌رساند که در ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد، گرنادیر خودرویی است که به آرامی مسیر خود را روی سنگ‌ها می‌پندد و در مسیرهای گل‌آلود می‌چرخد.

با این اوصاف، من اوایل امسال با گرنادیر رانندگی کردم، و اگرچه بدون شک این خودرو به جای لوکس بودن یک وسیله نقلیه کاربردی است، اما بسیار خوب سوار می شود و هر دو موتور به طور شگفت انگیزی در هنگام حرکت با سرعت بزرگراه متمدن هستند.


منبع: https://www.slashgear.com/1407670/what-to-know-ineos-grenadier/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *