آیا آیفون ۱۵ سال آینده با رنگ (محصول) قرمز عرضه می شود؟

در حالی که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در دسترس هستند تنوع رنگ، در حال حاضر گزینه قرمز (PRODUCT) برای دستگاه ها وجود ندارد. با این حال، این احتمال وجود دارد که رنگ در اوایل سال آینده دوباره ظاهر شود.

آیا آیفون ۱۵ سال آینده با رنگ (محصول) قرمز عرضه می شود؟
اپل حداقل یک آیفون جدید با رنگ قرمز (محصول) عرضه کرده است از سال ۲۰۱۷ هر سالبنابراین به نظر می رسد این رنگ برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۴ معرفی شود تا فروش دستگاه ها در اواسط چرخه محصول آنها افزایش یابد. این دقیقا همان چیزی است که اتفاق افتاد با آیفون ۷ و سری آیفون ۸که هر دو حدود شش تا هفت ماه پس از انتشار اولیه، گزینه قرمز (PRODUCT) را به دست آوردند.

مشخص نیست که آیا آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس نیز در رنگ قرمز (محصول) در اوایل سال آینده در دسترس خواهند بود یا خیر. اوایل امسال، ۹to5Mac گزارش داد که اپل یک گزینه رنگ قرمز تیره را آزمایش کرد برای مدل های آیفون ۱۵ پرو، اما فاش کننده @URedditor با این ادعا مخالفت کرد. صرف نظر از اینکه رنگ آزمایش شده یا نه، همیشه برای هر چیزی اولین بار وجود دارد، بنابراین باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

مدل‌های آیفون منتشر شده در (PRODUCT)RED طی سال‌ها:

  • ۲۰۲۲: آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس و نسل سوم آیفون SE
  • ۲۰۲۱: آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی
  • ۲۰۲۰: آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و نسل دوم آیفون SE
  • ۲۰۱۹: آیفون ۱۱
  • ۲۰۱۸: آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون XR
  • ۲۰۱۷: آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

سایر رنگ‌های اضافه شده میان چرخه شامل زرد برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس در مارس ۲۰۲۳، سبز برای کل مجموعه آیفون ۱۳ در مارس ۲۰۲۲ و بنفش برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی در آوریل ۲۰۲۱ است.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۵
برچسب ها: (محصول) قرمز
راهنمای خریدار: آیفون ۱۵ (اکنون بخرید)
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/29/iphone-15-productred-possibility/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *