آیا این پیشرفته ترین جاروبرقی ربات در جهان است؟ با X2 Omni از Ecovacs آشنا شوید

۳۰۰ دلار در هنگام پیش‌سفارش صرفه‌جویی کنید: جدید Ecovacs Deebot X2 Omni از ۲۱ سپتامبر برای پیش‌سفارش در دسترس است و از قیمت خرده‌فروشی کامل آن ۱۴۹۹٫۹۹ دلار از ۲۲ سپتامبر به ۱۱۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است.


Ecovacs Deebot X2 Omni Robot Vacuum

پیش‌سفارش ۱۱۹۹٫۹۹ دلاری (۳۰۰ دلار صرفه‌جویی کنید)



Ecovacs پرچمدار جدید ربات جاروبرقی و جاروبرقی خود را در ۲۱ سپتامبر به دنیا معرفی کرد و ربات مربعی شکل در حال حاضر برای پیش سفارش در دسترس است. با برچسب قیمت ۱۴۹۹٫۹۹ دلاری، این محصول گران‌قیمتی است که شما را به فکر فرو می‌برد: “در این اقتصاد؟”

Ecovacs X2 Omni را در یک رویداد اخیر در محله سوهو منهتن به نمایش گذاشت، و من مجبور شدم پیش‌نمایش این خلاء را قبل از عرضه رسمی آن ببینم.

X2 Omni جانشین X1 Omni است که پیش از این به همراه چند جاروبرقی دیگر ربات نخبه در هوای نادر بود.

پس چگونه Deebot X2 Omni جدید با X1 Omni و دیگر جاروبرقی های ربات پرچمدار مقایسه می شود؟ می‌توانید در ویدیوی زیر نگاهی از نزدیک به جاروبرقی جدید داشته باشید، و همچنین هر آنچه را که تاکنون در مورد این جاروبرقی می‌دانیم، خواهیم گفت.

Ecovacs Deebot X2 Omni: در یک نگاه

ربات جاروبرقی و جاروبرقی جدید از Ecovacs 1499.99 دلار قیمت دارد. با این حال، ما انتظار داریم که کوپن ها اغلب در دسترس باشند. در واقع، آن را در حال حاضر در فروش در فروشگاه اینترنتی Ecovacsجایی که مشتریان می توانند از کد کوپن استفاده کنند ۳۰۰EVSX2 تا ۳۰۰ دلار در پیش خرید خود صرفه جویی کنند.

X2 Omni دارای برخی مشخصات چشمگیر است:

  • مکش: ۸۰۰۰ پاس قدرت مکش

  • پاک کردن: دو عدد پد شستشوی چرخان با آب گرم

  • ابعاد خلاء: ۱۲٫۶ x 13.9 اینچ ۳٫۷ اینچ

  • مخزن آب تمیز: ۴ لیتر

  • مخزن آب کثیف: ۳٫۵ لیتر

  • ظرفیت کیسه گرد و غبار: ۳ لیتر

  • حداکثر دسی بل: ۸۲ دسی بل

  • عمر باتری: سه ساعت

سازندگان ربات جاروبرقی مانند Roborock و Ecovacs همیشه با افزودن ویژگی‌هایی مانند دوربین‌های داخلی، شستشوی خودکار، خود خشک‌شوندگی و نقشه‌برداری اتاق لیزری سه‌بعدی، برای عرضه جاروبرقی‌های چشمگیرتر ربات رقابت می‌کنند. با این حال، تمام این ویژگی‌ها در نسل‌های قبلی جاروبرقی ربات موجود بود.

خوب اینجا چه خبر است؟

ایستگاه تمیز هنوز فضای زیادی را اشغال می کند.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

پدهای تمیز کننده روی X2 Omni.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

مقایسه Ecovacs Deebot X2 Omni در مقابل X1 Omni

هر دوی این جاروبرقی‌های روبات دارای قیمت و مجموعه ویژگی‌های مشابهی هستند، اما بهبودهای تکراری وجود دارد.

اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند طراحی جدید مربع شکل است که این موضوع را به یاد می آورد iRobot Roomba s9+که Mashable نام آن را گذاشت بهترین جاروبرقی ربات برای موهای حیوانات خانگی. جاروبرقی‌های روباتی با لبه‌های مربعی، تمیز کردن لبه‌ها و گوشه‌ها را ارائه می‌کنند، اما می‌توانند برای حرکت در اطراف موانع نیز مشکل داشته باشند. به همین دلیل است که اکثر جاروبرقی های ربات دیسکی شکل هستند.

حالت خود خالی کردن در عمل.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

مخازن آب و سطل زباله داخل X2 Omni.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

یکی از سخنگویان Ecovacs به من گفت که چون این جاروبرقی دارای هر دو ناوبری لیزری LiDAR است و یک دوربین، می تواند به راحتی در اطراف موانع مانند صندلی و پایه میز حرکت کند.

با ۳٫۷ اینچ ارتفاع و فقط ۱۲٫۶ اینچ عرض، X2 نیز به طور قابل توجهی باریکتر و باریکتر از مدل قبلی خود است. به همین ترتیب، Ecovacs همچنین پایه شارژ و ایستگاه تمیز کردن را دوباره طراحی کرده است تا فضای کمتری را نیز اشغال کند (اگرچه هنوز هم بسیار بزرگ است).

علاوه بر طراحی مجدد فیزیکی، بزرگترین ارتقاء جاروبرقی در تمیز کردن، جاروبرقی و تشخیص فرش است. هنگامی که جاروبرقی فرشی را تشخیص می‌دهد، برای جلوگیری از خیس شدن فرش، پدهای تمیزکننده را تا ۱۵ میلی‌متر بلند می‌کند، و در نمایشی که من دیدم، این واقعاً چشمگیر بود. بالشتک های چرخان نیز باید تمیز کردن عمیق تری را در مقایسه با Roborock S8 Pro Ultra یا بهترین جاروبرقی های رومبااگرچه ما باید آن را آزمایش کنیم تا دریابیم که آیا این ادعا درست است یا خیر.

با تمیز کردن ربات، پدهای پاک کن می چرخند و بلند می شوند.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

به برس غلتکی بسیار عریض توجه کنید.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

به زیر کاپوت نگاهی بیندازید، همچنین متوجه خواهید شد که برس غلتکی روی این جاروبرقی بسیار گسترده تر از بقیه است. جاروبرقی ربات خود خالی.

در نهایت، X2 Omni قدرت مکش را از ۵,۰۰۰pa به ۸,۰۰۰pa افزایش می‌دهد – و بدون افزایش قابل توجه سطح نویز. علیرغم ادعاهای این برند، Mashable دریافت که X1 Omni با قدرت مکش دست و پنجه نرم می کند، بنابراین امیدواریم این افزایش قدرت تفاوت را ایجاد کند.

باید در مورد قیمت ۱۵۰۰ دلاری صحبت کنیم

ممکن است فکر کنید که تقاضا برای جاروبرقی ربات ۱۰۰۰ دلاری بسیار کم است، اما بازار در واقع بسیار شلوغ شده است. iRobot دارای Roomba Combo j7+ (1099 دلار). و سپس وجود دارد Roborock S8 Pro Ultra (1599 دلار). در حال حاضر، X2 Omni (1499.99 دلار) همه ویژگی‌های ممکن را در جاروبرقی ربات مدرن در دسترس دارد – خودشوئی، خود تخلیه، LiDAR، ناوبری دوربین، مکش سنگین، تشخیص فرش و موارد دیگر.

با یک برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری، انتظار داریم که Omni جدید مجموعه ای از ویژگی های بسیار چشمگیر داشته باشد و همینطور هم هست. همانطور که بازبینان Mashable در راهنمای ما به آن اشاره کرده اند بهترین ربات های جاروبرقی و موپ هیبرید، روبوواک هیبریدی متوسط ​​در عمل تمیز کردن بسیار بد است. با این حال، X2 نه تنها از پدهای شستشوی چرخشی استفاده می کند، بلکه آب را برای تمیز کردن آب گرم نیز گرم می کند.

خازن شار اجزای ناوبری لیزری را در خود جای داده است.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

برای توجیه قیمت، Ecovacs ناوبری لیزری را نیز بهبود بخشیده است، که اکنون در یک گجت با ظاهر خازن شار در بالای ربات زندگی می‌کند. امیدواریم، این بدان معناست که X2 Omni برخی از اشکالاتی را که X1 Omni را به یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز تبدیل کرده است، حل کند.

در او بررسی Deebot X1 Omniلی استودارت، گزارشگر ارشد خرید Mashable گزارش داد که “صرف نظر از اینکه نقشه روز چقدر دقیق بود، X1 Omni [gets] اغلب از دست داده است تکه‌های آسان اتاق‌ها به طور منظم نادیده گرفته می‌شدند، و خلاء پس از اعلام اینکه یا کار را تمام کرده بود در حالی که قطعاً انجام نداده بود یا اصرار داشت که «نمی‌توانست منطقه تعیین‌شده را پیدا کند» مأموریت را رها می‌کرد.

تا زمانی که زمان بیشتری را با X2 سپری نکنیم، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا این ویژگی‌ها برطرف شده‌اند یا خیر، اما پس از دیدن یک نمایش، من بسیار خوشبین هستم.

می‌توانید X2 Omni را از ۲۱ سپتامبر پیش‌سفارش کنید وب سایت Ecovacsجایی که در حال حاضر با قیمت ۱۱۹۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد.

موضوعات
جاروبرقی ربات


منبع: https://mashable.com/article/ecovacs-deebot-x2-omni-release-preorder

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *