آیا رویداد اپل در ماه اکتبر برگزار می شود؟

برای اپل معمول است که تا چهار رویداد در سال برگزار کند: یکی در بهار، WWDC در ژوئن، پاییز. آیفون رویداد، و چهارمین رویداد پاییز که Mac و/یا است آی پد متمرکز شده است. متأسفانه، چند محصول اضافی برای ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است و به نظر می‌رسد که امسال رویداد دیگری در پاییز برگزار نخواهد شد.

آیا رویداد اپل در ماه اکتبر برگزار می شود؟
اوایل این ماه، بلومبرگ‘s مارک گورمن گفت نمایش MacRumors میزبانی که او انتظار ندارد اپل رویداد ماه اکتبر برگزار می کند زیرا این شرکت محصولات و ویژگی های جدید کافی برای توجیه آن ندارد. تا سال ۲۰۲۴ انتظار نمی رود که آیپد و مک جدید عرضه شوند و این نشان می دهد که فصل تعطیلات آهسته ای برای اپل خارج از آیفون و اپل واچ خواهد بود.

لوکا ماستری، مدیر مالی شرکت اپل در ماه اوت گفت که انتظار می‌رود درآمد مک و آی‌پد دو رقمی شود. اکتبر گذشته، اپل معرفی شد M2 آیپد پرو مدل‌ها و نسل دهم آی‌پد، به‌علاوه همچنان شاهد فروش نسخه‌های بازطراحی‌شده بود مک بوک ایر در طول تعطیلات.

هشدار اپل در مورد کاهش درآمد آی‌پد و مک نشان می‌دهد که انتظار ندارد محصولاتی برای جذب مشتریان در طول سه‌ماهه تعطیلات داشته باشد و این با شایعات همخوانی دارد.

این احتمال وجود دارد که ببینیم حداقل یک آی پد شاید در ماه اکتبر رونمایی شد یک آیپد مینی، آیپد ایر، یا یک آیپد ارزان قیمت نسل یازدهم، اما اینها تازه سازی های جزئی خواهند بود. مدل های آیپد پرو با نمایشگرهای OLED و تراشه های M3 تا سال ۲۰۲۴ عرضه نمی شوند.

ما همچنین می‌توانیم حداقل یک مک با تراشه M3 جدید ببینیم، و این می‌تواند یک مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی باشد. مک مینییا ۲۴ اینچی آی مک. گورمن گفت که اگر این محصولات در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شوند، اپل احتمالاً آنها را از طریق بیانیه مطبوعاتی به جای برگزاری یک رویداد رونمایی خواهد کرد.

در حالی که گورمن معتقد است که M3 Mac می تواند در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، تحلیلگر اپل مینگ چی کو اخیرا گفت که اپل راه اندازی نخواهد شد مدل‌های جدید مک‌بوک با پردازنده‌های M3 قبل از پایان سال، که ممکن است انتشار M3 Mac را به مدل‌های دسکتاپ محدود کند.

اپل رویداد اکتبر سال گذشته برگزار نکرد، اما رویدادهای اکتبر در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ وجود داشت.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/28/apple-october-event-possibility/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *