آیا قرار است «آیفون هوش مصنوعی» را ببینیم؟

گزارش شده است که جونی آیو، استاد طراحی سابق اپل، در حال مذاکره با استارتاپ برجسته هوش مصنوعی OpenAI برای ایجاد چیزی است که به عنوان “آیفون هوش مصنوعی” نامیده می شود. و اگر فکر می‌کنید که شبیه پای در آسمان است، توجه داشته باشید: این پروژه می‌تواند به مبلغ ۱ میلیارد دلار توسط غول فناوری ژاپنی SoftBank تامین شود.

OpenAI، استارت‌آپ پشت سر هم ربات چت ChatGPTبه گفته ماسایوشی سون، آیو و ماسایوشی سون، رئیس سافت بانک، در حال گفتگوهای پیشرفته ای در مورد این پروژه بالقوه است. گزارش فایننشال تایمز پنجشنبه.

به گفته چندین منبع که جزئیات را با FT به اشتراک گذاشته اند، سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، قصد دارد اولین دستگاه مصرف کننده این شرکت را ایجاد کند. گزارش مشابهی نیز در اطلاعات این هفته.

به نشانه اینکه آلتمن و آیو چقدر جدی در مورد کاوش پروژه هستند، ظاهراً این زوج در استودیوی طراحی آیو در سانفرانسیسکو ملاقات کرده اند تا ایده هایی را برای این دستگاه مطرح کنند.

در حالی که اطلاعات کمی در مورد اینکه این دستگاه چه شکلی می تواند داشته باشد و چه کاری ممکن است انجام دهد وجود دارد، به نظر می رسد این پیشنهاد این است که روشی بصری برای تعامل با هوش مصنوعی ارائه می دهد، با جاه طلبی های بزرگ برای نشان دادن موفقیت آیفون در ارائه محاسبات تلفن همراه به توده ها. .

SoftBank’s Son همچنین با آلتمن و آیو در مورد امکان ایجاد شرکتی برای کار بر روی توسعه دستگاه صحبت کرده است و در حالی که FT بحث ها را “جدی” توصیف می کند، هنوز هیچ معامله ای برای ادامه امضا نشده است.

با کاهش سرعت نوآوری گوشی‌های هوشمند پس از ۱۶ سال توسعه خیره‌کننده، جای تعجب نیست که افراد رویایی مانند آلتمن و آیو استعدادهای منحصربه‌فرد خود را برای بحث درباره ایده‌هایی که می‌تواند به اتفاق بزرگ بعدی تبدیل شود، روی میز بیاورند.

صحبت‌های آنها ممکن است فعلاً به نتیجه نرسد، اما با توجه به توسعه سریع فناوری هوش مصنوعی، بسیاری از آنها می‌پرسند که آیا این جفت ممکن است روی چیزی باشد یا خیر.

توصیه های سردبیران







به گفته چندین منبع که جزئیات را با FT به اشتراک گذاشته اند، سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، قصد دارد اولین دستگاه مصرف کننده این شرکت را ایجاد کند. گزارش مشابهی نیز در اطلاعات این هفته.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/ex-apple-design-chief-discussing-ai-hardware-with-openai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *