آیا می دانستید که می توانید صدای آیفون خود را بلندتر از حداکثر صدا کنید؟ در اینجا چگونه است

آیا می دانستید که می توانید صدای آیفون خود را بلندتر از حداکثر صدا کنید؟  در اینجا چگونه است

آیفون‌های دارای حداقل iOS 14 به شما امکان می‌دهند حداکثر صدایی را که می‌توانید از طریق هدفون متصل بشنوید، محدود کنید. این ویژگی ایمنی به محافظت از گوش شما در برابر مشکلات شنوایی که ممکن است با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صدای بلند تشدید شود، کمک می کند. با این وجود، می توانید این ویژگی را برای تقویت صدا غیرفعال کنید:

  1. برنامه تنظیمات را اجرا کنید.
  2. به Sounds & Haptics بروید.
  3. در قسمت Headphone Audio گزینه Headphone Safety را انتخاب کنید.
  4. مطمئن شوید که کلید Reduce Loud Sounds در موقعیت خاموش است.

یک نکته احتیاط در هنگام امتحان کردن این روش: به طور کلی، هر چه صدا تقویت‌تر باشد، گوش‌های شما باید کمتر در معرض آن قرار گیرند. به گفته اپل، گوش دادن به صدا با ۸۰ دسی بل برای بیش از ۴۰ ساعت در یک دوره هفت روزه خطر ابتلا به اختلال شنوایی را افزایش می دهد. هر چه دسی بل بالاتر می رود، وضعیت بدتر می شود و شما را با علائمی مانند کم شنوایی موقت یا زنگ زدن مداوم در گوش مواجه می کند. بنابراین، اگر از این روش برای بلندتر کردن صدای آیفون خود استفاده می کنید، این کار را برای مدت زمان کوتاهی انجام دهید.

اگر استفاده از هدفون گزینه ای نیست، چند “رفع” دارید که می توانید سعی کنید سطح صدای آیفون خود را به حداکثر برسانید. جدا از اینکه مطمئن شوید بلندگوهای داخلی آیفون شما بدون مانع هستند، واضح ترین راه حل اتصال دستگاه تلفن همراه به یک اسپیکر بلوتوث. اگر وسیله ای ندارید، می توانید کاسه یا لیوانی را بردارید که به اندازه کافی پهن و پایدار باشد تا بتوانید آیفون خود را در داخل آن بالا نگه دارید و بلندگوهای آن رو به پایین باشد. هنگامی که به این شکل قرار می گیرد، انحنای ظرف باعث می شود که امواج صوتی به سمت بالا جهش کنند و به شنوندگان نزدیک این امکان را می دهد که بتوانند صدا را بهتر بشنوند.


منبع: https://www.slashgear.com/1405384/iphone-hack-increase-volume/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *