اعضای SAG-AFTRA با اکثریت قاطع اعتصاب بازی های ویدیویی را مجاز می دانند

اعضای SAG-AFTRA با اکثریت قاطع اعتصاب بازی های ویدیویی را مجاز می دانند

ما خوشحالیم که بازگشت GamesBeat Next را که در اکتبر امسال در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام می‌کنیم، جایی که موضوع “Playing the Edge” را بررسی خواهیم کرد. برای صحبت در اینجا درخواست دهید و درباره فرصت های حمایت مالی بیشتر بدانید اینجا. در این مراسم نیز اعلام خواهیم کرد ۲۵ استارت آپ برتر بازی به عنوان تغییر دهنده بازی ۲۰۲۴٫ امروز درخواست دهید یا نامزد کنید!


اعضای SAG-AFTRA رای اکثریت دادند اجازه دادن به یک اعتصاب در مورد توافقنامه رسانه های تعاملی (IMA) که کار اعضا در مورد بازی های ویدیویی را پوشش می دهد. از ۳۴۶۸۷ رای داده شده – (۲۷٫۴۷ درصد شرکت کردند)، ۹۸٫۳۲ درصد به این اقدام رأی مثبت دادند. نظرسنجی امروز ۲۵ سپتامبر در ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی بسته شد.

با این حال، مجوز اعتصاب فراخوانی برای اعتصاب فوری نیست. از اکتبر ۲۰۲۲، SAG-AFTRA در حال مذاکره با شرکت‌های بازی ویدیویی است که IMA را امضا کرده‌اند. اینها عبارتند از Activision، Blindlight، Disney Character Voices Inc.، Electronic Arts، Formosa Interactive، Insomniac Games، Epic Games، Take-Two Interactive، VoiceWorks Productions و WB Games. اگر اعتصابی اعلام شود، مشخص نیست استودیوهای دیگری که تحت پوشش IMA نیستند چگونه پاسخ خواهند داد.

دانکن کرابتری-ایرلند، SAG- می گوید: «پس از پنج دور چانه زنی، کاملاً مشخص شد که شرکت های بازی های ویدیویی مایل نیستند به طور معناداری در مورد مسائل مهم مشارکت کنند: غرامت کاهش یافته توسط تورم، استفاده غیرقانونی از هوش مصنوعی و ایمنی. مدیر اجرایی ملی افترا و مذاکره کننده ارشد. من همچنان امیدوار هستم که بتوانیم به توافقی برسیم که نیازهای اعضا را برآورده کند، اما بهره برداری از اعضای ما به پایان رسیده است و اگر این شرکت ها مایل به ارائه یک معامله عادلانه نباشند، ایستگاه بعدی ما خطوط اعتراض خواهد بود. “

هوش مصنوعی به ویژه برای مجریانی که عملکردهای ضبط حرکتی خود را برای بازی های ویدیویی ضبط می کنند برجسته است. در تئوری، اگر هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد، می‌توان از شباهت یک مجری بدون تأیید یا جبران خسارت برای آموزش هوش مصنوعی استفاده کرد.

رویداد

GamesBeat Next 2023

در ۲۴ تا ۲۵ اکتبر به انجمن GamesBeat در سانفرانسیسکو بپیوندید. شما از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی خواهید شنید.


بیشتر بدانید

موازی ضربه SAG-AFTRA در بازی ها

شبیه به اعتصاب SAG-AFTRA در حال انجام است برای فیلم و تلویزیون، غرامت و مقررات مربوط به استفاده از هوش مصنوعی موضوعات کلیدی برای مذاکرات IMA هستند. کمیته مذاکره کننده توافقنامه رسانه تعاملی SAG-AFTRA و هیئت ملی به اتفاق آرا رأی مجوز اعتصاب را در ۵ سپتامبر ۲۰۲۳ توصیه کردند.

ری رودریگز، مدیر ارشد قراردادها، گفت: «بین استفاده‌های استثمارگرانه از هوش مصنوعی و دستمزدهای عقب‌افتاده، کسانی که در بازی‌های ویدیویی کار می‌کنند با بسیاری از مسائل مشابه کسانی که در سینما و تلویزیون کار می‌کنند، مواجه هستند. «این مجوز اعتصاب بیانیه ای مؤکد دارد که ما باید به توافقی دست یابیم که به طور عادلانه غرامت این هنرمندان با استعداد را جبران کند، اقدامات ایمنی عقلانی را ارائه دهد و به آنها اجازه دهد تا با عزت کار کنند. معیشت اعضای ما به آن بستگی دارد.»

جلسه بعدی چانه زنی برای ۲۶ تا ۲۸ سپتامبر برنامه ریزی شده است. SAG-AFTRA امیدوار است که این مجوز به عنوان اهرمی اضافی در مذاکرات بین اتحادیه و استودیوها عمل کند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/sag-aftra-strike-authorization-ima-video-games/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *