اوبر می تواند سرویسی شبیه به TaskRabbit راه اندازی کند

در آینده، هنگامی که برای انجام یک کار به کمک شخصی نیاز دارید، ممکن است متوجه شوید که برنامه Uber را روی تلفن خود راه اندازی می کنید. مطابق با بلومبرگ، این شرکت در حال بررسی امکان ارائه یک سرویس جدید TaskRabbit است. توسعه دهنده استیو موزر کدی را پیدا کرد که در برنامه آیفون اوبر برای پیشنهادی پنهان شده بود که طبق گزارش ها با نام رمز “Chore” شناخته می شود. بر اساس تکرار فعلی، Chore به شما امکان می‌دهد «تکلیف‌گذاران» را استخدام کنید و به شما اجازه می‌دهد در برنامه مشخص کنید که برای چه چیزی به کمک نیاز دارید، فکر می‌کنید چه مدت طول می‌کشد و چه زمانی می‌خواهید که وظیفه‌گذار برسد.

البته، می‌توانید قبل از ارسال درخواست، آدرس جایی را که می‌خواهید شخص مورد نظر برود، وارد کنید. سپس Uber پرداختی را محاسبه می‌کند که متناسب با زمان لازم برای اتمام کار است، اما شما باید حداقل یک ساعت هزینه پرداخت کنید. بلومبرگ می‌گوید کدی که Moser کشف کرد، نکاتی در مورد نوع کمکی که می‌توانید از ارائه‌دهندگان بخواهید نداشت، نداشت، اما رقیب سرویس بالقوه TaskRabbit طیف گسترده‌ای از دسته‌ها را برای انتخاب دارد. اینها شامل نظافت، مونتاژ مبلمان، کمک برق، لوله کشی، نصب تلویزیون، بسته بندی و جابجایی، برف روبی، کمک رایانه، نشستن حیوانات خانگی و حتی مراقبت از سالمندان است.

مانند هر ویژگی تایید نشده دیگری که هنوز در حال توسعه است، Chore ممکن است حتی آن را به انتشار عمومی نرساند. اگر این کار را انجام دهد، یک تعهد بزرگ جدید برای اوبر خواهد بود که به دلیل خدمات حمل و نقل و تحویل رستوران معروف است. در ماه های گذشته، اوبر Carshare را عرضه کردکه به کاربران این امکان را می دهد که خودروها را از مالکان خصوصی به مکان های بیشتری به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تبدیل شدن به یک پلت فرم بدون آلایندگی تا سال ۲۰۴۰ قرض بگیرند. همچنین شروع به کار کرد. تست یک شماره تلفن رایگان — ۱-۸۳۳-USE-UBER (1-833-873-8237) — که می توانید برای برنامه ریزی یک سواری فوری یا آینده با آن تماس بگیرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/uber-could-launch-a-service-similar-to-taskrabbit-133017852.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/uber-could-launch-a-service-similar-to-taskrabbit-133017852.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *