اولین نمونه‌ عکس‌ها از دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس را اینجا ببینید!

اولین نمونه‌ عکس‌ها از دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس را اینجا ببینید!

اپل سرانجام با معرفی گوشی‌ آیفون ۱۵ در چهار مدل پلاس، پرو و پرومکس در رویداد Wonderlust، وارد عصر لنز زوم چندلایه، موسوم به Folded Zoom Lens شد؛ بنابراین، دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس زوم اپتیکال ۵ برابری، تصویری معادل با لنز ۱۲۰ میلی‌متری در زوم ارائه می‌کند. لنز زوم چندلا یا به‌تعبیری دیگر چین‌دار، ماژول دوربین تله‌فوتویی است که نور را با کمک منشور خم کرده و سپس آن را به حسگر تصویر منتقل می‌کند.

گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس با مجهزشدن به دوربین تله‌فوتو با طراحی جدید چهار منشوری، به‌نظر می‌رسد سازوکاری تقریباً متفاوت از زوم پریسکوپی در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا، با تعدادی اپتیک شکسته در پیش گرفته است که پرتوی نور را به صورت زیگ‌زاگ می‌تابابند.

اپل برای اولین‌بار نمونه‌ای از تصویر ثبت‌شده با دوربین این گوشی را منتشر کرد که نتیجه نهایی زوم دوربین آیفون ۱۵ پرومکس، بزرگ‌نمایی ۵ برابری باورنکردنی را نشان می‌دهد تا قدوقواره توانایی دوربین زوم ۱۲ مگاپیکسلی آیفون جدید برای رقبا شفاف‌تر شود.

دوربین زوم تنها قابلیت جدیدی نیست که در دوربین آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دست‌خوش تغییرات و ارتقا شده است. اپل همچنین، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را با حسگر بزرگ‌تر ارتقاء داده که حساسیت به نور در آن ۲ برابر بهتر می‌شود که عملکرد آن را در عکاسی شبانه و پرتره بهبود می‌دهد.

پیش‌فروش آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹ و ۱٬۱۹۹ دلار آغاز خواهد شد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/409064-apple-iphone-15-pro-max-zoom-camera-samples-wonderlust/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *