اپل توسعه دهندگان را به کوپرتینو برای کارگاه بهینه سازی برنامه ها برای عملکرد و عمر باتری دعوت می کند.

اپل امروز ایمیل هایی ارسال کرد که از توسعه دهندگان دعوت می کرد تا از مرکز توسعه دهندگان اپل در کوپرتینو، کالیفرنیا برای یک کارگاه آموزشی در مورد بهینه سازی برنامه ها بازدید کنند. اپل می گوید که توسعه دهندگان می توانند یاد بگیرند که عملکرد برنامه را به حداکثر برسانند تا “تجربه ای عالی به مردم بدهند”.


شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه چارچوب های اپل را بهینه کنند و از چه ابزارهای اپل می توان برای شناسایی و حل مشکلات عملکرد استفاده کرد. مهندسان اپل برای ارائه پشتیبانی، تست اپلیکیشن و مشاوره آماده هستند.

رویداد یک روزه که از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام برگزار می‌شود، قرار است در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ در مرکز توسعه‌دهنده اپل برگزار شود. این رویداد رایگان است و ثبت‌نام در مرحله اول انجام می‌شود. مشخص نیست که چند نقطه برای توسعه دهندگان باز است

برای یک رویداد حضوری و تمام روز به ما بپیوندید و دریابید که چگونه با به حداکثر رساندن عملکرد، تجربه برنامه خود را بهبود ببخشید. با نحوه بهینه‌سازی استفاده از چارچوب‌های Apple آشنا شوید، مشکلات عملکرد را با ابزارهایی مانند Instruments و Xcode Organizer شناسایی و حل کنید، و از مهندسین Apple در مورد کاهش زمان راه‌اندازی، میزان هنگ، ردپای حافظه و موارد دیگر مشاوره دریافت کنید. به علاوه، این فرصت را خواهید داشت که برنامه های خود را آزمایش کنید و پشتیبانی عملی دریافت کنید. میزبانی شده در مرکز توسعه دهندگان اپل در کوپرتینو.

سیب مرکز توسعه دهندگان اپل را باز کرد در ژوئن ۲۰۲۲، درست پیش از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۲٫ اپل مرکز توسعه دهندگان را به عنوان یک «محل کلاس جهانی» توصیف کرده است که توسعه دهندگان می توانند با مهندسان، طراحان و کارشناسان اپل ملاقات کنند.

مناطق آزمایشگاهی اختصاصی در مرکز توسعه‌دهنده، همراه با غلاف‌های کاری، مراکز توجیهی، یک استودیو با صحنه و موارد دیگر وجود دارد. نام اتاق‌های جلسه از نسخه‌های قبلی macOS گرفته شده است و اتاق استودیو Big Sur نام دارد.

خارج از WWDC 2022 و ۲۰۲۳، اپل دعوت‌نامه‌های محدودی را برای توسعه‌دهندگان برای بازدید از مرکز توسعه‌دهندگان در اپل پارک. جلسات ۲۷ سپتامبر پس از معرفی آیفون های جدید در ۱۲ سپتامبر و پس از عرضه iOS 17که انتظار داریم در حدود ۲۰ سپتامبر شاهد انتشار آن باشیم.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/06/apple-developer-center-app-optimization-event/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *