اپل iOS 17.0.3 را با رفع گرمای بیش از حد آیفون ۱۵ پرو منتشر کرد

اپل امروز آپدیت iOS 17.0.3 را برای این گوشی منتشر کرد آیفون، با این نرم افزار که یک هفته پس از عرضه iOS 17.0.2 عرضه می شود. اپل همچنین نسخه جدیدی از iPadOS با نام ۱۷٫۰٫۳ را برای آن منتشر کرده است آی پد کاربران

اپل iOS 17.0.3 را با رفع گرمای بیش از حد آیفون ۱۵ پرو منتشر کرد
به‌روزرسانی‌های iOS 17.0.3 و iPadOS 17.0.3 را می‌توانید با رفتن به تنظیمات > عمومی > به‌روزرسانی نرم‌افزار در آیفون‌ها و آی‌پدهای واجد شرایط، به‌صورت آنلاین دانلود کنید.

iOS 17.0.3 مشکل گرمای بیش از حد قابل توجهی را برطرف می کند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس. به زودی پس از جدید آیفون ۱۵ مدل های عرضه شده، مشتریان شروع به شکایت کردند که آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس بیش از حد گرم می شوند و حتی در برخی موارد به دلیل مشکلات گرما خاموش می شوند.

سیب تایید کرد که یک اشکال وجود دارد در اواخر سپتامبر، و گفت که با به روز رسانی به رفع خواهد شد iOS 17. برخی از برنامه های شخص ثالث نیز تراشه A17 Pro را بیش از حد بارگذاری کرده بودند که منجر به مشکلاتی در اتلاف گرما شد. اپلیکیشن‌هایی که بر عملکرد تاثیر می‌گذارند شامل اینستاگرام، اوبر و موارد دیگر می‌شوند و علاوه بر انتشار یک به‌روزرسانی برای رفع مشکل iOS 17، اپل همچنین با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها برای بهینه‌سازی اپلیکیشن‌هایی که مشکل ایجاد می‌کنند، همکاری کرده است.

در نظرات به MacRumorsاپل تصریح کرد که مشتریانی که مشکلات دما را تجربه می کنند با یک به روز رسانی مشکل حل می شود و قاب تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو تقصیر نیست. تحلیلگر اپل مینگ چی کو ادعا کرد که گرمای بیش از حد به احتمال زیاد ناشی از “سازش های ایجاد شده در طراحی سیستم حرارتی” است و او پیشنهاد کرد که اپل تنها با کاهش عملکرد پردازنده قادر به رفع مشکل خواهد بود.

اپل اعلام کرد که قصد تغییر تراشه A17 Pro را ندارد و طراحی تیتانیومی و آلومینیومی آیفون ۱۵ پرو در واقع اتلاف گرمای بهتری را نسبت به قاب‌های فولادی ضد زنگ مورد استفاده در مدل‌های قبلی فراهم می‌کند.

iOS 17.0.3 و iPadOS 17.0.3 نیز به روز رسانی می شوند یک آسیب پذیری هسته را برطرف کنید که می تواند به مهاجم اجازه دهد تا امتیازات بالایی به دست آورد. اپل ادعا می کند که آگاه است که این نقص امنیتی در نسخه های iOS قبل از iOS 16.6 مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/04/apple-releases-ios-17-0-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *