ایمیل داخلی فاش می کند که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، علاقه مند به خرید نینتندو در سال ۲۰۲۰ بود.

ایمیل داخلی فاش می کند که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، علاقه مند به خرید نینتندو در سال ۲۰۲۰ بود.

یک ایمیل داخلی به عنوان بخشی از پرونده دادگاه FTC علیه مایکروسافت تایید کرده است که از سال ۲۰۲۰، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، علاقه مند به خرید نینتندو بوده است. در آن زمان، در واقع، او شرکت را به عنوان “دارایی اصلی برای ما در بازی” در نظر گرفت.

به عنوان The Verge گزارش هااسپنسر در ایمیلی به معاون اجرایی و مدیر بازاریابی مایکروسافت، کریس کاپوسلا، و معاون اجرایی و مدیر بازاریابی تجاری، تاکشی نوموتو، اسپنسر نوشت: «من کاملا موافقم که نینتندو دارایی اصلی ما در بازی‌ها و بازی‌های امروزی است. محتمل ترین مسیر ما برای ارتباط با مصرف کننده است.”

او ادامه داد: «من گفتگوهای متعددی با LT نینتندو در مورد همکاری تنگاتنگ داشته‌ام و احساس می‌کنم اگر هر شرکت آمریکایی شانسی با نینتندو داشته باشد، احتمالاً در بهترین موقعیت هستیم. وضعیت تاسف بار (یا خوش شانس برای نینتندو) این است که نینتندو روی یک انبوه پول نقد نشسته است، آنها یک [Board of Directors] که تا همین اواخر برای افزایش بیشتر در رشد بازار یا افزایش ارزش سهام فشار نیاورده است.

در ادامه، ایمیل اسپنسر فاش کرد که در آن زمان، میسون مورفیت، عضو سابق هیئت مدیره مایکروسافت و یکی از مدیران اجرایی ValueAct Capital، سهام نینتندو را به شدت خریداری کرده بود. در نتیجه، اسپنسر با او در تماس بود زیرا “احتمالاً او برای سهام نینتندو بیشتر تلاش خواهد کرد که می تواند فرصت هایی برای ما ایجاد کند”. با این حال، بدون آن، اسپنسر “زاویه ای برای یک ادغام کوتاه مدت متقابل قابل قبول” نمی بیند.

با وجود این، اسپنسر در درازمدت از این ایده منصرف نشد – او حتی به صراحت گفت که “ما در حال انجام بازی طولانی هستیم”. او نوشت: «ما [Board of Directors] نوشته‌های کامل را روی نینتندو (و Valve) دیده‌ام و اگر فرصتی پیش بیاید، آن‌ها به‌طور کامل از هر کدام حمایت می‌کنند، همانطور که من هستم.»

حتما نگاهی به لیست های ما بیندازید بهترین بازی های نینتندو سوییچ و بهترین بازی های Xbox Series X برای توصیه‌های بیشتر در مورد بازی‌ها.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/xbox-boss-phil-spencer-was-interested-in-acquiring-nintendo-in-2020-internal-email-reveals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *