اینفلوئنسر واتس اپ: در اینجا نحوه افزایش مخاطبان کانال واتس اپ خود به ۶ روش آسان آورده شده است

اینفلوئنسر واتس اپ: در اینجا نحوه افزایش مخاطبان کانال واتس اپ خود به ۶ روش آسان آورده شده است

از هر اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی یا مدیر رسانه های اجتماعی بپرسید که ارزشش را دارد و همه آنها به شما می گویند که کانال واتس اپ چیز بزرگ بعدی است.

با توجه به اینکه کانال‌های واتس‌اپ اکنون عرصه‌ای کاملاً جدید برای رشد افراد است و احتمالاً برای ظهور ستاره‌های رسانه‌های اجتماعی جدید، مردم صف می‌کشند تا کانال خود را راه‌اندازی کنند و بررسی کنند که چقدر مخاطبان می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

از اینفلوئنسرهای مورد علاقه‌تان گرفته تا تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه‌تان، همه به گروه کانال‌ها می‌روند. حتی سلبریتی‌های بزرگ نیز در حال تلاش برای یافتن راهی جدید برای ارتباط با طرفداران خود هستند.

بنابراین، اگر می خواهید فالوورهای کانال واتس اپ خود را افزایش دهید و با مخاطبان بیشتری درگیر شوید، این کار است. چه برای استفاده تجاری یا شخصی، این شش استراتژی به شما کمک می کند تا فالوورهای خود را افزایش دهید

محتوای ارزشمند را با یکپارچگی مجموعه به اشتراک بگذارید

وقتی نوبت به رشد کانال واتس اپ شما می رسد، یکپارچگی کلیدی است. به طور منظم محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید تا فالوورهای خود را درگیر نگه دارید. چه مقاله های آموزنده، داستان های سرگرم کننده یا پیشنهادات انحصاری باشد، مطمئن شوید که محتوای شما به زندگی مخاطبان شما ارزش می بخشد. و به یاد داشته باشید، باید بین کیفیت و کمیت تعادل ایجاد کنید.

کانال خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

تلاش های تبلیغاتی خود را تنها به واتس اپ محدود نکنید. کانال WhatsApp خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، خبرنامه های ایمیل و وب سایت خود تبلیغ کنید. مخاطبان فعلی خود را در کانال های مختلف تشویق کنید تا برای محتوای منحصر به فرد یا به روز رسانی به کانال WhatsApp شما بپیوندند.

از قدرت وضعیت WhatsApp استفاده کنید

از ویژگی «وضعیت» واتس‌اپ برای به اشتراک گذاشتن تیزرها، اطلاعیه‌ها یا تکه‌هایی از محتوای آینده خود استفاده کنید. این به‌روزرسانی‌های کوتاه مدت، احساس فوریت را ایجاد می‌کنند و کاربران را وادار می‌کنند تا برای اطلاعات بیشتر به کانال شما بپیوندند. وضعیت همچنین مکانی عالی برای نمایش QR پیوستن یا دنبال کردن یا هر نوع پیوندی است که ممکن است داشته باشید

با مخاطبان خود درگیر شوید

با فالوورهای خود از طریق پاسخ دادن به پیام های آنها، انجام نظرسنجی و نظرخواهی از آنها در تعامل باشید. وقتی افراد احساس می‌کنند شنیده می‌شوند و مورد قدردانی قرار می‌گیرند، احتمالاً فعال باقی می‌مانند و دیگران را دعوت می‌کنند تا به کانال شما بپیوندند.

مزایای انحصاری را ارائه دهید

با ارائه مزایای انحصاری مانند تخفیف، دسترسی زودهنگام به محتوا یا هدایای مختص اعضا، افراد را تشویق کنید به کانال واتس اپ شما بپیوندند. وعده امتیازات ویژه افراد را تشویق می کند تا به دنبال کنندگان وفادار تبدیل شوند.

همکاری و شبکه سازی

با اینفلوئنسرها، کانال‌های مشابه واتس‌اپ یا افرادی که فالوور قابل توجهی دارند شریک شوید. تلاش‌های مشترک می‌تواند به شما کمک کند تا از مخاطبان آنها استفاده کنید و کانال خود را در معرض یک پایگاه کاربری گسترده‌تر و مرتبط قرار دهید. علاوه بر این، شرکت در رویدادها یا وبینارهای مرتبط با صنعت را در نظر بگیرید و کانال خود را با دنبال کنندگان بالقوه علاقه مند به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید یک ملاقات سرگرم‌کننده برای خودتان ترتیب دهید، اگر از قبل دنبال‌کنندگان قابل توجهی دارید، که به نوبه خود، مخاطبان بیشتری را به همراه خواهد داشت.

به یاد داشته باشید، افزایش فالوورهای کانال واتس اپ شما ممکن است زمان بر باشد، اما با پشتکار و این استراتژی ها، می توانید دسترسی خود را گسترش دهید و جامعه ای پررونق از دنبال کنندگان ایجاد کنید.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/whatsapp-influencer-how-to-grow-your-whatsapp-channel-audience-in-6-easy-ways-13184262.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *