این تنها بهترین نمایش برای تماشای نتفلیکس در ماه سپتامبر است

چیزهای عجیب و غریبی در جریان-آیه رخ می دهد که بهترین نمایش برای تماشا در مکس در این ماه یک سریال است به صورت قرضی از AMC. و عجیب‌تر هم می‌شود زیرا بهترین سریال برای تماشای نتفلیکس در ماه سپتامبر، یک مینی‌سریال اصلی HBO است به نام گروه برادران. در ۱۵ سپتامبر، به عنوان بخشی از قرارداد با شرکت مادر HBO، برادران وارنر دیسکاوری، تمام ۱۰ قسمت گروه برادران درست به موقع به نتفلیکس می رسد تا نسل جدیدی از بینندگان آن را کشف کنند. و در حالی که گروه برادران به‌راحتی برای پخش در مکس در دسترس است، نت‌فلیکس تمایل دارد دامنه نمایش‌ها و فیلم‌های کلاسیک را گسترش دهد، فقط به این دلیل که بیشترین مشترک را در سراسر جهان دارد. به عبارت دیگر، برای یک آماده شوید گروه برادران Resurgence 22 سال پس از نمایش آن.

این مینی سریال از رمان غیرداستانی استفان امبروز به همین نام الهام گرفته شده است، که بر اساس بهره برداری های Easy Company، یک هنگ پیاده نظام چتر نجات که در بسیاری از لحظات مهم جنگ جهانی دوم بخشی از ارتش ایالات متحده بود، ساخته شده است. این سریال توسط تام هنکس و استیون اسپیلبرگ همانطور که آنها در حال آمدن بودند صرفه جویی در رایان خصوصیکه یکی از بهترین فیلم های تاریخ جنگ جهانی دوم بود. HBO و BBC تمام وزن خود را پشت سر گذاشتند گروه برادران، که پرهزینه ترین سریال تلویزیونی دوران خود بود. نتیجه یک شاهکار فراموش نشدنی بود که شبیه یک فیلم ۱۰ ساعته است.

گروه برادران قرار است رویداد ماه برای طرفداران تلویزیون در نتفلیکس. و اکنون ما سه دلیل را به اشتراک می گذاریم که چرا باید تماشا کنید گروه برادران زمانی که در ۱۵ سپتامبر می رسد.

دامنه ویرانگر جنگ

این تنها بهترین نمایش برای تماشای نتفلیکس در ماه سپتامبر است
HBO

یکی از دلایل اینکه صرفه جویی در رایان خصوصی آنقدر مورد تحسین قرار گرفت که واقعیت های وحشتناک جنگ را نشان نداد. گروه برادران با تعداد زیادی از شخصیت‌ها در شرکت Easy Company و اطراف آن، آن را به سطح بعدی تقویت کرد. نمایش برخی از آزادی‌های دراماتیک را با رویدادهای واقعی می‌گیرد، اما یک حقیقت تلخ را بیان می‌کند: مردم در جنگ می‌میرند. این شامل افرادی می شود که از آنها متنفر هستید و حتی کسانی که دوست دارید.

بر خلاف الف فیلم جنگی معمولی هالیوود، گروه برادران کسی را ندارد که آنقدر معروف باشد که شخصیتش نتواند در جنگ کشته شود. این به نفع مینی سریال بود زیرا مخاطبان دعوت می شدند تا لحظات صمیمی Easy Company را ببینند و قبل از اینکه برخی از آنها آسیب جدی ببینند یا حتی در درگیری ادامه دار بمیرند، با مردان احساس همدردی کنند. به هر حال جنگ جهنم است و شما در این نمایش در ردیف اول قرار دارید.

بازیگران تمام ستاره

HBO

بیشتر گروه برادرانبا این حال، هنگام نمایش اولین نمایش، اعضای بازیگران چندان شناخته شده نبودند دوستان ستاره دیوید شویمر نقش کوتاه اما به یاد ماندنی در نقش کاپیتان هربرت سوبل دارد، افسر فرماندهی که شرکت Easy Company از او متنفر است. آینده میهن و میلیاردها ستاره دیمیان لوئیس در نقش سرگرد ریچارد “دیک” وینترز در این مینی سریال نقش بزرگی داشت و همین کار را انجام داد. فضای اداریران لیوینگستون در نقش کاپیتان لوئیس نیکسون. از دیگر بازیگران بازیگر اصلی که به شهرت بیشتری رسیدند می‌توان به مایکل کودلیتز، کرک آسودو، نیل مک‌دوناف، دانی والبرگ، کالین هنکس و راس مک کال اشاره کرد.

حتی شخصیت‌های کوچک را بازیگرانی بازی می‌کنند که معلوم شد ستاره‌های آینده سینما هستند، از جمله مایکل فاسبندر، دومینیک کوپر، سیمون پگ، جیمز مک‌آوی و اندرو اسکات. و اگر از نزدیک تماشا کنید، حتی چهره های آشنا تری خواهید دید.

جنگ جهانی دوم از آغاز تا پایان

HBO

یکی از دلایل ایده آل بودن اکسپلویت های شرکت ایزی گروه برادران این است که اعضای آن در بسیاری از نبردهای مهم جنگ جهانی دوم، از جمله تهاجم به نرماندی، محاصره باستون، و حتی تهاجم به خود آلمان، حضور داشتند. مینی سریال در سال ۱۹۴۲ با مردان در حال آموزش آغاز می شود و درست زمانی که Easy Company برای اعزام به ژاپن آماده می شود به پایان می رسد.

از طریق آن همه گروه برادران هرگز اجازه نمی دهد بیننده هزینه های سنگین جنگ و جان هایی را که در راه پیروزی از دست داده اند از دست بدهد. تماشای آن ممکن است گاهی دلخراش باشد، اما همچنان یک داستان جذاب است که شایسته تجربه دوباره است.

تماشا کردن گروه برادران بر نتفلیکس در ۱۵ سپتامبر

توصیه های سردبیران







گروه برادران قرار است رویداد ماه برای طرفداران تلویزیون در نتفلیکس. و اکنون ما سه دلیل را به اشتراک می گذاریم که چرا باید تماشا کنید گروه برادران زمانی که در ۱۵ سپتامبر می رسد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/single-best-show-to-watch-on-netflix-in-september-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *