این صنعت می گوید که Mass Effect 4 ممکن است جهان باز نباشد

بعدی تاثیر عمده بازی ممکن است از اکتشاف جهان باز دور شود.

این به گفته Jez Corden از Windows Central است که در آخرین نسخه پادکست خود، The Xbox Two Podcast، گفت که BioWare به دنبال دور شدن از Mass Effect Andromeda نقشه جهان باز و چرخش به امضای فرنچایز “فرمت کلاسیک”.

در بحثی در مورد استارفیلد و اینکه چگونه Bethesda برای پایبندی به آنچه که بهتر می داند و پیروی از یک طرح خاص مورد احترام و تمسخر قرار می گیرد، کوردن این را منعکس کرد که در برخی موارد – مانند BioWare’s تاثیر عمده سریال – هواداران دیرینه چیزی جز این دوست ندارند که تیم به ریشه های خود برگردد… و طبق “شایعات صنعت” همینطور است.

“من این را شنیده ام تاثیر عمده کوردن گفت، جهان باز را کنار می گذارد و به فرمت کلاسیک خود بازمی گردد. نمی‌دانم ۱۰۰ درصد درست است یا نه، اما این یک شایعه صنعتی است.”

در مورد اینکه آن “قالب کلاسیک” چیست؟ خوب، در حالی که بازیکنان می‌توانستند داستان و ماموریت‌های جانبی را با سرعت خودشان دنبال کنند، جهان‌های هاب سه‌گانه به بازیکن حس آزادی و اختیار می‌داد، اما اساساً آنها را در یک مسیر خطی نگه می‌داشت. آندرومدا تا حدودی از این موضوع منحرف شده و بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کنید، این فقط یکی از دلایل متعدد بود آندرومدا مطابق با تحسین پیشینیان خود عمل نکرد.

Mass Effect Andromeda یک “Play It” متوسط ​​را از TechRadar دریافت کردم زمانی که آن روز را مرور کردیم، اما دنیای آن را ستودیم و گفتیم که “بزرگتر، بزرگتر از هر چیزی که از آن دیده ایم” تاثیر عمده قبل از آن، و همچنین زیباست.»

“اصلی تاثیر عمده گربه در فیلم خود نوشت: جاه‌طلبی‌های سینمایی داشت، دقیقاً تا گزینه دانه فیلم در منوی گرافیک، Mass Effect علایق عجیب و غریب عاشقانه راه افتاد تا شخصیت‌های LGBTQ+ امروز بتوانند اجرا کنند.

«اما شاید جواهری که در تاج سینما وجود داشت همین بود Mass Effect تلاش برای کاوش پیچیده تر از روابط و تمایلات جنسی. بعضی از Mass Effect روابط متشنج به نظر می رسد و تقریباً با استانداردهای سال ۲۰۲۳ تحمیل شده است.

با این حال، در زمان خود، اکتشاف BioWare در این فضا چیزی واقعاً بدیع را ارائه کرد – به خصوص وقتی که تجربیات فمینیستی و عجیب و غریب

اگر به دنبال بازی جدیدی هستید که در آن گیر بیفتید، به فهرست ما نگاه نکنید بهترین بازی های جهان باز.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/mass-effect-4-may-not-be-open-world-says-industry-insider

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *