این ویژگی مخفی آیفون به شما امکان می دهد با یک دکمه تماس بگیرید

این ویژگی مخفی آیفون به شما امکان می دهد با یک دکمه تماس بگیرید

آیفون دارای یک ویژگی مخفی است که به شما امکان می دهد به سرعت آخرین شماره تلفنی را که تماس گرفته اید دوباره شماره گیری کنید. به جای فهرست مخاطبین خود را بررسی کنید برای پیدا کردن دوباره شماره دوست خود، می توانید بلافاصله با استفاده از شماره گیر دستی آن را بیاورید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Phone را در آیفون خود باز کنید، شماره گیر دستی را باز کنید و بدون وارد کردن چیزی روی دکمه سبز رنگ تماس ضربه بزنید. اولین باری که روی دکمه تماس ضربه می‌زنید، آخرین شماره‌ای که تماس گرفته یا گرفته‌اید به‌طور خودکار در ورودی شماره قرار می‌گیرد. اگر دوباره دکمه تماس را فشار دهید، با آن شماره تماس خواهید گرفت.

در مجموع، سه ضربه سریع (شماره گیر را باز کنید، روی دکمه تماس ضربه بزنید، دوباره روی آن ضربه بزنید) در مقابل چندین دقیقه پیمایش لیست مخاطبین و انتخاب شماره است. حداقل می توان گفت که بسیار سریعتر است، به خصوص اگر لیست مخاطبین شما طولانی باشد. فقط به یاد داشته باشید که قبل از تماس مجدد، یک لحظه وقت بگذارید و شماره را بررسی کنید، در صورتی که تماس های متفاوت زیادی برقرار کرده اید.

در حالی که ما در مورد شماره گیری مجدد هستیم، اگر از سیری در تلفن خود استفاده می کنید، می توانید به سرعت با یک فرمان صوتی شماره ای را مجدداً شماره گیری کنید. فقط Siri را فعال کنید و بگویید “redial that last number” تا بلافاصله با آخرین شماره ای که گرفته اید تماس بگیرید. یا اگر می‌خواهید سریع به شماره‌ای که با شما تماس گرفته است بروید، می‌توانید بگویید «آخرین تماس من را برگردان».


منبع: https://www.slashgear.com/1399681/iphone-call-hack-dial/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *