این گزارش خبری قدیمی مربوط به زمان عرضه اولین آیفون توسط اپل را بررسی کنید

اولین مشتریان آیفون ۱۵ در حال حاضر به فروشگاه های اپل در استرالیا و آسیا می روند تا دستگاه جدید را تحویل بگیرند یا درب منزل تحویل بگیرند.

طیف گوشی های جدید اپل شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پروو آیفون ۱۵ پرو مکس. قیمت از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و به ۱۵۹۹ دلار می‌رسد – اما اگر کیس، کاور صفحه‌نمایش و AppleCare را انتخاب کنید، قیمت آن حتی بیشتر خواهد بود.

همه ما در حال حاضر با گوشی‌های هوشمند بسیار آشنا هستیم، زیرا بسیاری از مردم در طول سال‌ها دستگاه‌های متعددی در اختیار داشتند، اما زمانی بود که همه چیز جدید بود.

و بنابراین امروز – با عرضه‌ی اپل آخرین نسخه از گوشی‌اش – به نظر می‌رسد زمان خوبی برای به اشتراک گذاشتن این گزارش فوق‌العاده CBS News که در زمانی که اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ به فروش رفت، فیلم‌برداری شده است.

این یک قطعه فیلم قابل توجه است که نه تنها نشان می دهد که آیفون در ۱۶ سال گذشته چگونه تکامل یافته است، بلکه نشان می دهد که چگونه فناوری واقعاً در آن زمان چیز بسیار خاصی بود.

برای یادآوری، آیفون اصلی دارای صفحه نمایش کوچک ۳٫۵ اینچی و دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی بود و با قیمت ۴۹۹ دلار (۴ گیگابایت) و ۵۹۹ دلار (۸ گیگابایت) به فروش رسید.

مهمان اصلی گزارش سی‌بی‌اس نیوز، نویسنده فناوری، دیوید پوگ، با اشتیاق توانایی بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی تصویر را با فشار دادن انگشتانتان به عنوان «دیدنی» توصیف می‌کند، قبل از اینکه به ارائه دستورالعمل‌های مفید در مورد نحوه برقراری تماس تلفنی بپردازد. . : “شما باید چیز را روشن کنید، سپس دکمه هوم را بزنید، سپس دکمه تلفن را بزنید، سپس دفترچه آدرس را بزنید و سپس روی نام ضربه بزنید.”

با دقت تماشا کنید و همچنین نگاهی اجمالی به وب سایت نیویورک تایمز خواهید دید که در آن صفحه نمایش مینیاتوری ۳٫۵ اینچی فشرده شده است.

با توجه به محبوبیت تلفن های بلک بری در آن زمان، تا حدی به دلیل وجود صفحه کلید فیزیکی QWERTY، گزارشگر به طور قابل درک از صفحه کلید مجازی آیفون دست به کار شد و اظهار داشت: “و این به معنای یک منحنی یادگیری است. به خصوص برای کسانی که چاق هستند. انگشت شست

پوگ همه چیز را به خوبی خلاصه می‌کند و می‌گوید: «مگر اینکه شما یک Vulcan بدون احساسات باشید، این تلفن لذت می‌آورد، و این باید مهم باشد.»

و در روزهای آینده، امیدواریم کسانی که برای آیفون ۱۵ به دنبال آن هستند، در تمام این سال‌ها احساس مشابهی را تجربه کنند.

توصیه های سردبیران







همه ما در حال حاضر با گوشی‌های هوشمند بسیار آشنا هستیم، زیرا بسیاری از مردم در طول سال‌ها دستگاه‌های متعددی در اختیار داشتند، اما زمانی بود که همه چیز جدید بود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/old-new-report-shows-first-iphone-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *